تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۸
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:از اهداف پلید کشورهای غربی که متأسفانه فعالیت های گسترده ای در آن دارد ؛اسلام هراسی و معرفی وارونه اسلام به دیگر جوامع است.
هدف غرب معرفی وارونه اسلام به دست داعش می باشد
هدف غرب معرفی وارونه اسلام به دست داعش می باشد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از پهره،نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:از اهداف پلید کشورهای غربی که متأسفانه فعالیت های گسترده ای در آن دارد ؛اسلام هراسی و معرفی وارونه اسلام به دیگر جوامع است.
محمد سعید اربابی ادامه داد: گروهک داعش یکی از ابزارهای دست نشانده غرب است که با بکارگیری افراد تهی مغز و فریب خورده صورت گرفته است.
وی افزود:.آمریکا قصد دارد با بزرگ نمایی فعالیت های وحشیانه داعش علیه مردم بی دفاع ؛چهره اسلام را مخدوش نماید و معرفی نامناسبی از اسلام و مسلمانان به دنیا داشته باشد.
این مسئول ادامه داد:در ابتدا این گونه تصور می شد که داعش با شکست در برابر کشور سوریه دیگر توان ادامه جنگ را نداشته باشد؛این در حالی بود که داعش به دنبال ساماندهی و تجدید قوای سپاه کفر توسط اربابان سلطه گر از جمله کشور های عربی و غربی برای شروع حمله به کشور عراق بود.
وی در پایان ادامه داد:به لطف پروردگار و همت آحاد مردم عراق ،گروه تکفیری داعش تار و مار میگردد و روسیاهی آن دامان استکبار غرب را خواهد گرفت.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjmoei.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما