کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه ستادتسهیلات نوروز۹۴ در سیب وسوران برگزار شد

16 اسفند 1393 ساعت 9:08

جلسه ستادتسهیلات نوروز94 در فرمانداری سیب وسوران تشکیل شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از سیب و سوران،جلسه ستادتسهیلات نوروز۹۴ باحضور اعضای شورای اداری شهرستان سیب وسوران در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
فرماندارسیب وسوران دراین جلسه اظهارداشت:درایام نوروز باید نظارت و کنترل بیشتری برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی وارائه کالا و خدمات به مسافرین نوروزی اعمال شود.
عبدالصمدعیسی زاده برهماهنگی و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای هرچه بهترشدن ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تاکیدکرد و افزود:بروشورهایی برای معرفی شهرستان سیب وسوران،نقاط گردشگری و مکان های اسکان شهرستان تهیه و بین مسافران توزیع شود.
وی خاطرنشان کرد:لازم است کمیته هایی برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی ، اسکان، حمل ونقل، آمار، اطلاعات و تبلیغات در شهرستان سیب وسوران تشکیل شود تا کار خدمات رسانی به مسافران به طور مطلوب تری انجام شود.
وی هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی جهت تسهیلات سفر و استقبال مناسب ازمسافرین نوروزی وایجادتمهیدات لازم برای رفاه مردم درایام نوروز۹۴عنوان کرد و افزود: همه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سیب وسوران باید با همدلی ، همفکری و تعامل مقدمات را بگونه ای فراهم نمایند تا مسافران هیچ گونه نارضایتی را از سفر بهاین شهرستان نداشته و باخاطره ای خوش این منطقه را در پایان سفرخودترک کنند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 66119

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/66119/جلسه-ستادتسهیلات-نوروز۹۴-سیب-وسوران-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir