تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
جلسه ستادتسهیلات نوروز94 در فرمانداری سیب وسوران تشکیل شد.
جلسه ستادتسهیلات نوروز۹۴ در سیب وسوران برگزار شد
جلسه ستادتسهیلات نوروز۹۴ در سیب وسوران برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از سیب و سوران،جلسه ستادتسهیلات نوروز۹۴ باحضور اعضای شورای اداری شهرستان سیب وسوران در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
فرماندارسیب وسوران دراین جلسه اظهارداشت:درایام نوروز باید نظارت و کنترل بیشتری برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی وارائه کالا و خدمات به مسافرین نوروزی اعمال شود.
عبدالصمدعیسی زاده برهماهنگی و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای هرچه بهترشدن ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تاکیدکرد و افزود:بروشورهایی برای معرفی شهرستان سیب وسوران،نقاط گردشگری و مکان های اسکان شهرستان تهیه و بین مسافران توزیع شود.
وی خاطرنشان کرد:لازم است کمیته هایی برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی ، اسکان، حمل ونقل، آمار، اطلاعات و تبلیغات در شهرستان سیب وسوران تشکیل شود تا کار خدمات رسانی به مسافران به طور مطلوب تری انجام شود.
وی هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی جهت تسهیلات سفر و استقبال مناسب ازمسافرین نوروزی وایجادتمهیدات لازم برای رفاه مردم درایام نوروز۹۴عنوان کرد و افزود: همه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی سیب وسوران باید با همدلی ، همفکری و تعامل مقدمات را بگونه ای فراهم نمایند تا مسافران هیچ گونه نارضایتی را از سفر بهاین شهرستان نداشته و باخاطره ای خوش این منطقه را در پایان سفرخودترک کنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdccosqe.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما