کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح پروژه صنایع دستی در میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 1 آذر 1396 ساعت 22:11

مسئول بسیج سازندگی سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه از افتتاح پروژه صنایع دستی در این شهرستان در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی خبر داد.


به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون ، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ یک پروژه صنایع دستی و خیاطی در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج  با حضور جانشین سپاه شهرستان میرجاوه و مسئول بسیج سازندگی این شهرستان افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه با تسهیلات 5 میلیون تومانی اقتصاد مقاومتی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افتتاح شد.
وی با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 83 طرح اقتصادمقاومتی در میرجاوه اجرا شده است،افزود: با افتتاح این پروژه و پرداخت وام اقتصاد مقاومتی به یکی از خواهران بسیجی شهرستان، برای 3 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.
سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد:بسیج سازندگی در تلاش است تا با اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در زمینه تولید و خودکفایی جامه عمل بپوشاند.










انتهای پیام/ش


کد مطلب: 99810

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/99810/افتتاح-پروژه-صنایع-دستی-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir