کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای معرفی جاذبه‌های بکر و دیدنی کشور؛

کوهنوردان تفتان به قله شاهان بام اصفهان صعود کردند

29 ارديبهشت 1402 ساعت 22:57

سرپرست اداره ورزش و جوانان خاش گفت: در راستای معرفی جاذبه‌های بکر و دیدنی، کوهنوردان تفتان به قله شاهان بام اصفهان صعود کردند.


به گزارش پایگاه خبری عصر هامون، سیامک میر بلوچ زهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: اعضای گروه کوهنوردان تفتان با هدف آشنایی با طبیعت بکر و جذاب کشور و بهره گرفتن از ظرفیت و توان و تجربه کوهنوردان دیگر استان‌های ایران و نهادینه کردن ورزش کوهنوردی در بین مردم، کار صعود به قله‌های بلند کشور را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: علاوه بر تفتان سربلند قله‌های بزرگ و مهمی در کشور وجود دارد که برای معرفی آن‌ها به مردم استان به خصوص شهرستان خاش با همکاری و همراهی اعضای گروه کوهنودی باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان خاش تلاش کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خاش اظهار کرد: حضور گروه‌های کوهنوردی و امداد کوهستان در مناطق کوهستانی کشور در شرایط دشوار و بحرانی می‌تواند به نجات کوهنوردان و افراد گرفتار در طبیعت و کوهستان کمک کند.

میر بلوچ زهی گفت: معرفی قله آتش فشانی تفتان به کوهنوردان ومردم ایران از اولویت‌های مهم این گروه به شمار می‌رود و بر همین اساس تلاش می‌کنیم برنامه صعود به قله‌های مهم داخل کشور و برون مرزی را توسط باشگاه‌های کوهنوردی این شهرستان داشته باشیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 160562

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/160562/کوهنوردان-تفتان-قله-شاهان-بام-اصفهان-صعود-کردند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir