کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقیفات ساعتی خودرو در کجا اتفاق می‌افتد؟

19 اسفند 1401 ساعت 20:04

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: رانندگانی که سرعت را رعایت نمی‌کنند، اعمال قانون برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: اعمال قانون توسط دوربین‌های لیزگان صورت می‌گیرد و همکاران در حاشیه بزرگراه و در جا‌هایی که سرعت‌ها رعایت نمی‌شود مستقر هستند، از این طریق سرعت‌ها را کنترل کرده و رانندگانی را که سرعت‌ها را رعایت نمی‌کنند خودروی ان‌ها کنار آورده می‌شود و اعمال قانون برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی گفت: در بسیاری از بزرگراه‌ها این دوربین‌های لیزگان را داریم و از ابتدای صبح تا پایان روز در محل‌های مشخص شده تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ حضور دارند و تمام سعی و تلاش ما این هست که بتوانیم این تخلفات را کنترل کرده و سرعت‌ها را پایین بیاوریم.
سرهنگ رازقی بیان کرد: شکلی از برخورد‌های پلیس به علت تخلفات حادثه و سرعت رانندگان است و این کار به شکل توقیف ساعتی صورت می‌گیرد.
وی گفت: توقیف ساعتی نیز شکل دیگری از برخورد‌های پلیسی است که در حاشیه امن و ایمن و جایی که می‌توان وسایل نقلیه را نگه داشت در بزرگراه‌ها انجام می‌گیرد.
سرهنگ رازقی گفت: این اقدامات و اعمال قانون‌ها در شب‌ها نیز صورت می‌گیرد و رانندگانی که با سرعت‌های بالا تردد می‌کنند و واقعاً ایمنی را رعایت نمی‌کنند ناگزیریم وسیله نقلیه آن‌ها را متوقف نموده تا به عنوان مجازات جایگزین توقیف ساعتی بشوند.
سرهنگ رازقی افزود: سرعت غیر مجاز تا ۳۰ کیلومتر ۶۰ هزار تومان جریمه دارد و بالاتراز آن ۲۰۰ هزار تومان و ۵ و ۱۰ نمره منفی به آن تعلق می‌گیرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 157647

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/157647/توقیفات-ساعتی-خودرو-کجا-اتفاق-می-افتد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir