کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ایرانشهر از مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش ایرانشهر بازدید کرد

18 اسفند 1392 ساعت 10:08

محمد سعید اربابی در بازدید مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش عنوان نمود با رایزنی با سازمان نوسازی مدارس این مدرسه را بهسازی و بازسازی می نمائیم و همچنین این مدرسه قدیمی را تجهیز خواهیم نمود.


به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان، محمد سعید اربابی به همراه ائمه جمعه و جماعت و مسئولان , سران طوایف و معتمدین از پروژه های و طرحهای در دست اجرا بازدید به عمل آورد و همچنین با جمعی از مردم مناطق مختلف دیدار کرد .
نماینده ایرانشهر ابتدا از بزرگراه در دست ساخت ایرانشهر به خاش بازدید به عمل آورد و در جریان اجرای این پروژه قرار گرفت و همچنین از پل فلزی دهستان دامن بازدید نمود و سپس با اهالی روستاهای کجکوش , نایگان مرّاباد دامن دیدار کردند و در این دیدار به مشکلات مردم رسیدگی نمود . وی پس از دیدار با مردم از راه ایرندگان به دامن , سد شیراباد , سیل بند دامن , کمپ ترک اعتیاد , دبیرستان دخترانه , زمین ورزشی و پروژه ساخت سالن ورزشی دامن بازدید به عمل آورد .
نماینده ایرانشهر در جریان بازدیدها از خدمات انجام گرفته توسط ادارات مخابرات , برق و بهداشت تشکر نموده و اظهار داشت: این دستگاه ها خدمات مطلوبی به مردم منطقه ارائه نموده اند .
همچنین اداره راه شهرسازی در زمینه بازسازی و بهسازی راه ها عمکرد مطلوبی داشته است و همه این خدمات نشانگر توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم این مناطق می باشد .
محمد سعید اربابی در بازدید مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش عنوان نمودند که با رایزنی با سازمان نوسازی مدارس این مدرسه را بهسازی و بازسازی می نمائیم و همچنین این مدرسه قدیمی را تجهیز خواهیم نمود . نماینده ایرانشهر در ادامه با بازدید از باغ و مرکبات یکی از اهالی منطقه در جریان مشکلات کشاورزان قرار گرفتند .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 49526

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49526/نماینده-مردم-ایرانشهر-مدرسه-شش-کلاسه-روستای-کجکوش-بازدید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir