تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
محمد سعید اربابی در بازدید مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش عنوان نمود با رایزنی با سازمان نوسازی مدارس این مدرسه را بهسازی و بازسازی می نمائیم و همچنین این مدرسه قدیمی را تجهیز خواهیم نمود.
نماینده مردم ایرانشهر از مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش ایرانشهر بازدید کرد
نماینده مردم ایرانشهر از مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش ایرانشهر بازدید کرد
به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان، محمد سعید اربابی به همراه ائمه جمعه و جماعت و مسئولان , سران طوایف و معتمدین از پروژه های و طرحهای در دست اجرا بازدید به عمل آورد و همچنین با جمعی از مردم مناطق مختلف دیدار کرد .
نماینده ایرانشهر ابتدا از بزرگراه در دست ساخت ایرانشهر به خاش بازدید به عمل آورد و در جریان اجرای این پروژه قرار گرفت و همچنین از پل فلزی دهستان دامن بازدید نمود و سپس با اهالی روستاهای کجکوش , نایگان مرّاباد دامن دیدار کردند و در این دیدار به مشکلات مردم رسیدگی نمود . وی پس از دیدار با مردم از راه ایرندگان به دامن , سد شیراباد , سیل بند دامن , کمپ ترک اعتیاد , دبیرستان دخترانه , زمین ورزشی و پروژه ساخت سالن ورزشی دامن بازدید به عمل آورد .
نماینده ایرانشهر در جریان بازدیدها از خدمات انجام گرفته توسط ادارات مخابرات , برق و بهداشت تشکر نموده و اظهار داشت: این دستگاه ها خدمات مطلوبی به مردم منطقه ارائه نموده اند .
همچنین اداره راه شهرسازی در زمینه بازسازی و بهسازی راه ها عمکرد مطلوبی داشته است و همه این خدمات نشانگر توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم این مناطق می باشد .
محمد سعید اربابی در بازدید مدرسه شش کلاسه روستای کجکوش عنوان نمودند که با رایزنی با سازمان نوسازی مدارس این مدرسه را بهسازی و بازسازی می نمائیم و همچنین این مدرسه قدیمی را تجهیز خواهیم نمود . نماینده ایرانشهر در ادامه با بازدید از باغ و مرکبات یکی از اهالی منطقه در جریان مشکلات کشاورزان قرار گرفتند .
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfvtdj.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما