تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
مسئول نظارت بر بازرسی فرمانداری ویژه چابهار گفت: تقویت و حمایت از مراکز و موسسات بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات گردشگری، متضمن پویایی، رونق و رمز توسعه صنعت گردشگری است.
حمایت بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت رمز توسعه گردشگری است
به گزارش عصرهامون، عبدالغفور حوت در گفت و گو با چهاربهاران با بیان اینکه گردشگری یکی از صنایع پاک محسوب شده و با کمترین هزینه می توان بیشترین درآمد را کسب کرد، اظهار کرد: طبیعت شهرستان چابهار به دلیل همجواری با آب، کویر، جنگل منحصربفرد است و از این پتانسیل می توان به بهترین نحو ممکن برای گسترش گردشگری بهره گرفت.

وی افزود: ایجاد اقامتگاه های بوم گردی یکی از مباحث بسیار مهم در این زمینه است که با آموزش به بخش خصوصی و مردم و حمایت از آنان می توان کمک بسیار مهمی برای جذب گردشگر در تمام فصول سال کرد.

مسئول کمیته بازرسی ستاد دائمی خدمات سفر چابهار در بازدید از ستاد اسکان های نورزی این شهرستان بیان کرد: آموزش اولین و مهمترین مولفه برای گسترش قطب های گردشگری با محوریت مناطق هویت ساز است.

وی ادامه داد: ارگان های مربوطه به ویژه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به آموزش و آگاه سازی مردم برای تحقق این مهم گام های بهتری بردارند.

هوت آموزش به مهمانپذیرها، هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی با هدف برخورد صحیح با گردشگران و جلب رضایت آنان را ضروری دانست و اضافه کرد: جذب گردشگر ثروت و اشتغال بدنبال دارد، بنابراین نباید بی توجه از کنار این موضوع گذشت.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار از مهمترین شهرهای بندری ایران است که در سالهای اخیر با توجه به پتانسیلهای بسیار بالای آن در حوزه گردشگری مورد توجه هموطنان قرار گرفته است و هر ساله هم استانیهای عزیز و هموطنان گرامی این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خویش انتخاب می کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchvvnzm23nzxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما