تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
معاون اداره تبلیغات اسلامی چابهار

دهه فجر هویت تاریخی و ارزشی مردم ایران است

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت : دهه مبارک فجر در تاریخ کشور ایران به عنوان هویت و اصالت فرهنگی جامعه ما شناخته می شود چرا که در دهه فجر مردم ما از ظلمت به روشنایی و نور رسیدند.
دهه فجر هویت تاریخی و ارزشی مردم ایران است
دهه فجر هویت تاریخی و ارزشی مردم ایران است
به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، غلامرضا آرامش با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام و مناسبتهای ملی و مذهبی و اهمیت تبلیغ در بین جوانان اظهار داشت : گرامیداشت و پاسداشت ایام الله و مناسبتهای ملی و مذهبی به نوعی انتقال دهنده مبانی انقلاب اسلامی و نوعی تبلیغ در بین جوانان و نوجوانان نسل جدید است.
غلامرضا آرامش افزود: ارزش و معیار سنجش هر جامعه ای به وقایع مهم تاریخی آن جامعه بستگی دارد و هرچه این رویدادها از سوی مردم مورد احترام قرار گیرد به همان اندازه از ماندگاری و جاودانگی بیشتری برخوردار خواهد بود.
وی به ارزش و جایگاه بالای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ملت ایران اشاره کرده وبیان کرد : همه ساله با فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند ایران اسلامی، مردم مومن و ولایتمدار شهرستان چابهار به پاس قدرشناسی از رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت جوانان غیور و انقلابی این مرز و بوم،به صورت پرشور در مراسمات شرکت نموده و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را زنده نگه می دارند.
آرامش از برنامه های فرهنگی این اداره اشاره کرد و افزود : در ایام دهه فجر امسال جشنواره قرآنی (مسابقه نقاشی با موضوع قرآن ) و برگزاری گفتمان دینی در مدارس راهنمایی و متوسطه برگزار می شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcb98ba.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما