> انتقام از روسیه به شیوه سعودی ها | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
یک منیع امنیتی عرب فاش کرد تعداد زیادی از تکفیری‌های سعودی و چچنی مستقر در سوریه با حمایت مالی و نظامی سازمان اطلاعات عربستان به وسیله چند فروند هواپیما وارد «کی یف» پایتخت اوکراین شده‌اند.
انتقام از روسیه به شیوه سعودی ها
انتقام از روسیه به شیوه سعودی ها
به گزارش عصر هامون، یک منبع امنیتی عرب فاش کرد که بخش قابل توجهی ازنیروهای تروریست تکفیری مستقر درسوریه که تابعیت سعودی و چچنی دارند به منظور کمک به ارتش اوکراین تحت حمایت مالی ونظامی سازمان اطلاعات عربستان با چند فروند هواپیما وارد کی‌یف پایتخت اوکراین شده‌اند.

انتقام از روسیه با استفاده از تروریست‌ها
این منبع امنیتی عرب درادامه افزود: این نیروها بلافاصله عازم شهر«کراماتوسک» درشرق اوکراین شده‌اند وهم اکنون درکنار نیروهای ارتش اوکراین علیه «روس» تبارها تحت عنوان شبه نظامیان حامی دولت می‌جنگند.
وی همچنین تأکید کرد:عربستان سعودی به منظورانتقام گرفتن از روسیه به دلیل حمایت این کشورازدولت بشاراسد قصد دارد درجنگ اوکراین از روسیه و روس تبارها انتقام بگیرد.طی چند ماه گذشته ارتش سوریه با عملیات‌های موفقی که انجام داده بخش‌های قابل توجهی ازمناطق تحت تصرف تروریست‌ها را از دست آنها خارج کرده که همین موضوع باعث فرارتروریست‌ها به کشورهای خودشان شده است.
برهمین مبنا، سازمان‌های اطلاعاتی اتحادیه اروپا نیز چندی پیش ازبازگشت تروریست‌های اروپایی که به سوریه اعزام شده بودند، ابرازنگرانی کرد.کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس با درک این شرایط، بازگشت این افراد که دوره‌های آموزش خرابکاری و فعالیت‌های تروریستی نیز گذرانده‌اند را تحت نظارت کامل دارد.
چندی پیش بود که یک تروریست‌ ۲۳ ساله فرانسوی پس از بازگشت از سوریه دستگیر شد. این تروریست در فوریه ۲۰۱۴ پس از اینکه ماموران اداره مرکزی اطلاعات داخلی فرانسه وی را شناسایی کردند، درآپارتمانش در"نیس" درجنوب شرق فرانسه دستگیر شد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcfymdt.w6d0tagiiw.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما