تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
مولوی محمد علی بزرگزاده گفت: وحدت شیعه و سنی منحصر در هفته وحدت نیست بلکه هر روز برای ما هفته وحدت است.
وحدت شیعه و سنی مختص به هفته وحدت نیست/ وحدت تنها راه شکست کفر و پیروزی مسلمانان است
وحدت شیعه و سنی مختص به هفته وحدت نیست/ وحدت تنها راه شکست کفر و پیروزی مسلمانان است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون،مدرس حوزه های علمیه اهل تسنن سراوان ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت هفته وحدت گفت: همانگونه که در جهان اسلام شاهد هستیم دشمنان در حال حمله به اسلام و آرمانهای مقدس این دین سراسر رحمت می باشند و قصد دارند یک چهره ی خشن از اسلام به مردم جهان نشان دهند و متاسفانه عده ای به نام اسلام و با حمایتهای جهان کفر به گمان خود شالوده و بنیان اسلام را تخریب و طوری رفتار می کنند که اساس این دین مبین بر خشونت، قتل و خون ریزی بنا نهاده شده است.
وی بیان داشت: اکنون زمان آن رسیده است که ما با یدی واحد پیرو ارشادات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و بدون از هرگونه تعصبات بی جا در صف وحدت پروانه وار به دور دستورات قران که بزرگترین گنجینه وحدت است بگردیم چرا که وحدت تنها راه شکست کفر و پیروزی مسلمانان می باشد.
بزرگزاده افزود: به حمدالله سکان دار وحدت ما شخصیتی مدبر فرزانه و آگاه به امور مسلمین می باشد که فتوای بحق و بجای ایشان در مورد اهانت به مقدسات تشیع و تسنن سبب تحکیم وحدت و شکستن کمر کسانی شد که در پی ایجاد اختلاف و بر هم زدن صف وحدت جهان اسلام بودند و به کرات معظم له ما را از دسیسه های دشمنان آگاه نمودند و علاج آن را در وحدت و یکپارچگی می دانند.
مولوی بزرگزاده با اشاره به اینکه وحدت ما نباید منحصرا در هفته وحدت باشد بیان کرد: شیعه و سنی باید پیرو دستورات مقام معظم رهبری در تمام اوقات در کنار هم به مانند اعضای بدن باشند. بطورئیکه اگر شیعه جسم است سنی روح باشد و بالعکس.
پس هر وقت اینگونه شدیم جهان کفر و خصوصا غده منفور و متعفن یعنی اسرائیل غاصب این ولد نامشروع آمریکا پوزه خبیثش با ذلت و خواری بر زمین هلاکت مالیده می شود و این همان ارزوی دیرینه مسلمانان است که با آزادی قدس شریف براورده خواهد شد.
وی در خاتمه افزود: پیروزی مسلمانان در برابر دسیسه های دشمن محقق نخواهد شد مگر در سایه وحدت فریقین در راستای ارشادات سکان دار وحدت امام خامنه ای، و تنها این وحدت است که دشمنان ما از ان بیم دارند و تمرکز خود را بروی وحدت جمع کرده اند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcene8p.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما