به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،سردار حسین رحیمی در حاشیه دیدار مردمی، در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی خدمترسانی به مردم است عاملی که سبب رضایتمندی مردم از پلیس شده، نظارت بیشتر این نهاد و اختصاص شماره ۱۹۷ برای جمع آوری مشکلات و پیشنهادات مردم بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین انتقادات مردم از کلانتری ها، پاسگاه ها، پلیس راه و راهور در سیستان و بلوچستان به دلیل برخورد تند ماموران با آنان در اعلام تخلفات بوده است و دفتری به عنوان نظارت همگانی بر عملکرد پلیس وجود دارد و همه افراد می توانند مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه ارائه دهند.
وی با بیان اینکه ملاقاتهای مردمی حداقل ماهی یک بار انجام میشود، بیان کرد: امروز نیز با تعدادی از مردم ملاقات داشتیم، مراجعه کنندگان درخواست مساعدت در زمینههای مختلف داشتند که با رویکرد مثبت و مساعد بررسی شد.
وی با اشاره به افزایش ۸۶ درصدی آمار پیشنهادهای مردمی به پلیس از طریق سامانه ۱۹۷، بیان کرد: در هفت ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۵۸۱ تماس با سامانه ۱۹۷ انجام شده که نشان از افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی دارد.
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: سال گذشته در حوزه رضایتمندی از عملکرد پلیس، ۵۶۳ تماس و امسال این رقم به ۲۰۸۰ مورد رسیده و در حوزه انتقادات تعداد تماسهای سال گذشته یک هزار و ۵۱۰ مورد بوده که در هفت ماهه امسال به یک هزار و ۳۸۶ مورد رسیده است و ۸ درصد افزایش را نشان میدهد.
انتهای پیام/4382