تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۸
سرپرست اداره بهزیستی مهرستان گفت: نداشتن مهارت، بزرگترین مانع بر سر راه اشتغال مددجویان بهزیستی است.
نداشتن مهارت مانعی بر سر راه اشتغال مدد جویان بهزیستی است
به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان، تیمور کمالی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: بسیاری از مددجویان جویای کار در شهرستان از هیچگونه مهارت فنی برخوردار نیستند که این وضعیت یکی از مشکلات جدی حوزه اشتغال است.
وی با بیان اینکه اشتغال پایدار در گرو مهارت آموزی است افزود:  هر چه مهارت آموزی در بین افراد تحت پوشش بیشتر باشد قطعا آینده شغلی آنها نیز تضمین خواهد شد.
وی با بیان اینکه پرداخت مستمری های ماهانه به مددجویان موقتی است و در طولانی مدت جوابگو نمی باشد تصریح کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب و ایجاد اشتغال پایدار زمینه خودکفایی و توانمندسازی مدجویان را فراهم کنیم.
سرپرست اداره بهزیستی مهرستان افزود: مهارت آموزی معلولین و ورود آنان به بازار کار بسیاری از معضلات و گرفتاری آنان را مرتفع خواهد نمود.
کمالی خاطرنشان کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی، آماده سازی شغلی و توانمند سازی افراد تحت پوشش جزء اولویت ها و از سیاست‌های راهبردی  اشتغال و توانمند‌سازی مددجویان است.
سرپرست اداره بهزیستی مهرستان با بیان اینکه به تنهایی نمی توان مشکل بیکاری مددجویان را حل کرد تصریح کرد:  حل مشکل بیکاری و اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی  نیازمند یاری، همکاری و حمایت همه مسئولان است.انتهای پیام/7261
https://www.asrehamoon.ir/vdcevw8o.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما