تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد 100 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان هیرمند توزیع شد
۱۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان هیرمند توزیع شد
به گزارش عصر هامون به نقل از ندای هیرمند؛ حسن سارانی مسئول مرکز نیکوکاری و فرهنگی حضرت ام المومنین خدیجه کبری (سلام الله علیها ) گفت: در راستای محرومیت زدایی و همچنین ماه مبارک رمضان تعداد 100 بسته غذایی و همچنین 300 قرص نان در بین نیازمندان شهرستان هیرمند توزیع شد.
وی افزود: مرکز نیکوکاری حضرت ام المومنین خدیجه کبری (سلام الله علیها ) در نظر دارد تا با شناسایی محرومین منطقه کل سیستان کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان و خیرین نیکوکار را به نیازمندان برساند.
سارانی گفت: شهرستان هیرمند از جمله مناطق محروم کشور است که در این سالها به دلیل خشکسالی و همچنین انسداد مرز بسیاری از شهوندان از این منطقه مهاجرت کرده اند و افراد بازمانده در این منطقه نیازمندانی هستند که توان مهاجرت را نداشته اند.
مسئول مرکز نیکوکاری و فرهنگی حضرت ام المومنین خدیجه کبری (سلام الله علیها ) اظهار داشت: سومین مرحله توزیع بسته های غذایی در حالی در بین نیازمندان شهرستان هیرمند تقسیم شده است که بسیاری از خیرین ونیکوکاران جهت کمک به نیازمندان تمایل نشان داده اند.
وی همچنین گفت: اقلام توزیع شده شامل پنیر،م ماکارونی،سویا، روغن و ... بوده است تا نیازمندان بتوانند در این ماه بخشی از وعده های غذایی خود را بر طرف نمایند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbfsb9.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما