تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۱
سینا مرزبان گفت: می توان شهیدسلیمانی را که هنرش مقاومت، ایثار و همچنین دفاع از مظلومین عالم بود، بهترین هنرمند جهان دانست.
به گزارش عصرهامون، سینا مرزبان یکی از هنرمندان سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد: بی شک ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی قلب تمام مردم ایران و جهان را به درد آورد که می توان شهیدسلیمانی را که هنرش مقاومت، ایثار و همچنین دفاع از مظلومین عالم بود، بهترین هنرمند جهان دانست.

وی افزود: بزرگترین درسی که از این شهید والا مقام گرفته توکل به خدای متعال و نهراسیدن از هیچ زورگو و ظالمی بوده است.

این هنرمند سراوانی با اشاره به اینکه دانشجوی کارگردانی است و اگر این فرصت به وی داده شود که از شخصیت والا مقام شهید سلیمانی فیلم تهیه کند با کمال میل پذیرا خواهد شد و قطعا دیگر هنرمندان انقلابی هم از این فرصت استفاده خواهند کرد، اما دوست دارد به یک شیوه نوین و جدید زندگی ایشان را به تصویر بکشد.

به گفته مرزبان تمام ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی برای نسل امروز درس و سرمشق است اما از بارزترین خصوصیات وی می توان به خدایی بودن، دشمن شناسی، داشتن روحیه جهاد اشاره کرد که بهترین اسوه برای جوانان محسوب می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی یک فرد نیست یک شخص نیست بلکه ایشان یک مکتب است که بشریت از این مکتب درس های اخلاقی زیادی می‌تواند بگیرد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfjmdyyw6dmva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما