تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۷
امنیت و آسایش مهمترین شاخصه پیشرفت و توسعه شهر است

امنیت و آسایش مهمترین شاخصه پیشرفت و توسعه شهر است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: امنیت و آسایش مهمترین شاخصه پیشرفت و توسعه شهر است و این مسئله مهم با مشارکت اجتماعی و پررنگ شهروندان محقق خواهد شد.
به گزارش عصرهامون،به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسین میری در دیدار با فرمانده و تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خاش با قدردانی از نقش ناجا در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان خاش، اظهار کرد: ناجا نقش مهمی در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهر دارد و خصوصاض پلیس راهو نیز در برابر تخلفاتی و بی احتیاطی های رانندگان و در کاهش تلفات انسانی مهمترین اقدامات را انجام می دهد.
وی با بیان اینکه ناجا سرباز و حافظ دین مبین اسلام است، تصریح کرد: شهروندان شهرستان خاش با مشاهده ماموران پلیس احساس امنیت آسایش می کنند و برخورد مودبانه و مهربانانه با مردم نشانه اموزش صحیح ماموران ناجا است.
حجت الاسلام میری با تاکید بر آموزش پیشگیری از جرائم در دانشگاه ها و مدارس، گفت: ماموران ناجا با سعی و تلاش های شبانه روزی خود محیطی امن و آرام را برای شهروندان ایجاد کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: امنیت مهمترین شاخص پیشرفت و توسعه یک شهر است و مهمترین نیاز جامعه بشری امنیت است که در عصرکنونی ابعاد پیشرفته و گسترده ای پیدا کرده است.
حجت الاسلام میری اذعان کرد: موضوع مهم و حساس امنیت در جامعه بر روی بسیاری از حوزه ها از جمله؛ اقتصاد، فرهنگ، سیاست و غیره تاثیرگذار و موثر است و نقش بسزایی در جامعه دارد و باید به آن بیش از پیش توجه شود.
* در شش ماهه نخست سال افزایش 97 درصدی از خدمات پلیس را شاهد بودیم
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش نیز در این دیدار گزارشی از اقدام های صورت گرفته از ابتدای سال گذشته تا کنون را ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه در شش ماهه نخست سال افزایش 97 درصدی از خدمات پلیس را شاهد بودیم و خصوصاً خدمات نظام وظیفه، پلیس + 10 و گواهی نامه ها بسیار رشد محسوسی در این آمار داشته است.
سرهنگ پاسدار غلامرضا اربابی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم تقویت حوزه شهروندی است، تصریح کرد: ماموران ناجا به صورت مستمر برای برقرای امنیت تلاش میکنند و پلیس در کمترین زمان ممکن در صحنه ها و عملیات ها حاضر می شود.
وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم دو نوع است، گفت: نخستین پیشگیری ناجا که شامل 30 درصد از اقدامات است و این ارگان به صورت کامل در حال انجام این رسالت است و بیش از 80 درصد از این 30 درصد بدون شک از طرف نیروی انتظامی در حال انجام است.
سرهنگ اربابی ادامه داد: دومین پیشگیری نیروی انتظامی که 70 درصد را شامل می شود؛ پیشگیری اجتماعی است که باید با همکاری شهروندان و مردم انجام شود تا عملیات با موفقیت به اتمام برسد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش اظهار کرد: ناجا همواره پیرو خط رهبرانقلاب اسلامی است و این ارگان مردمی و نظامی همیشه در راه پیشرفت و تکامل است و تمام توان و تلاش خود ر برای حفاظت از ارزش های اسلام و انقلاب انجام خواهد داد.
انتهای پیام/3028
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcevo8v.jh8vwi9bbj.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما