تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت جابجایی معاون جوانان این اداره‌کل به هیچکسی ربطی ندارد، گفت: پشت پرده کارنامه موفق معاون جوانان خودم حضور داشته‌ام.
حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهامون در مورد علت جابجایی معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: خودم  او را سر کار آوردم و چون با فکر و کار من و همچنین سیستم همسو نبود، جابجایش کردم و این موضوع هیچ ربطی به کسی ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در زمینه مطالب پخش شده در شبکه‌های اجتماعی و ادعای برخی رسانه‌ها در مورد جابجایی معاون جوانان این اداره‌کل به دلیل سوءاستفاده از اموال دولتی در راستای تبلیغات برای نامزد منتقد دولت، بیان کرد: شبکه‌های مجازی سلیقه‌ای کار کرده‌اند و باور کردن و باور نکردن آن مربوط به مردم است.
وی ادامه داد: من از استفاده این شخص از بیت‌المال خبری ندارم و این موضوع را نشنیده‌ام؛ هر کسی از زبان من مطلبی در این زمینه در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش کرده، اشتباه کرده است.
ثوری در زمینه کارنامه موفق معاونت سابق جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: کارنامه موفق وی به خود بنده بر می‌گردد، خودم پشت پرده بودم و بر این اساس در همه ابعاد موفق بودیم؛ بنده به او می‌گفتم چه کاری انجام دهد و او به عنوان یک فرمانبر عمل می‌کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در مورد علت بسته شدن "خانه جوان" زاهدان در روزهای اخیر گفت: علت تعطیلی خانه جوان شهرستان زاهدان اعتراض همسایه‌ها نسبت به سر و صدای غیرمعمول جوانان فعال در این مکان در ساعات پایانی شب بوده که برای کنترل این ماجرا تصمیم بر آن شد با تعطیلی چند روزه این مکان و گرفتن تعهد از افراد خاطی مشکل را حل کنیم و این محل امروز بازگشایی می‌شود.
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfxed1.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سیستانی
چقدر بی ادبانه واز خود متشکر صحبت کرده .اینگونه صحبت کردن در شان یک مدیر کل نیست
واقعا چه لحن تندی ایشان که خیلی مغرور واز خود راضی اند ماشاء الله به این انتخاب اقا یه کم آروم تر همینه وقتی بچه ای را می زاری مسئول این میشه