تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
با حضور امام جمعه، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی فرماندار و شماری از مسئولان محلی از 24 بهورز زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش عصرهامون، به نقل از تفتان ما، آیین گرامیداشت روز بهورز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دهقان امام جمعه معزز شهرستان، مهندس کرد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مدیران بهداشتی و جمع کثیری از بهورزان برگزار و از 24 بهورز نمونه تجلیل شد.
دکتر محمد رخشانی رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش در این آیین که در سرسرای اجتماعات موسسه آموزش عالی سلامت برگزار شد با تبریک روز بهورز اظهار کرد: در عرصه بهداشت زمانی بیماریهای واگیر غوغا می کردند و هنگامی که خدمات بهداشتی درمانی به روستاها رسید، جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار بالایی به موفقیت های عظیمی دست پیدا کرد که امروز در نتیجه آن همه توفیقات، ایران به موفق به کنترل بیماری هائی همچون کزاز، دیفتری، فلج اطفال، سل و ...شدیم.
وی افزود: بیماریهای غیر واگیر امروز در برابر بیماریهای واگیر قد علم کرده اند و بهورزان ما باید با به روز کردن اطلاعات خود به دانش و آگاهی های لازم، وزنه را به سمت هرچه کنترل کردن این بیماری ها تغییر دهند.
حجت الاسلام دهقان امام جمعه و علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات ارزشمند بهورزان در جهت کمک به حفظ سلامتی افراد جامعه تقدیر کردند.
انتهای پیام/3028
 
https://www.asrehamoon.ir/vdceww8o.jh8vei9bbj.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما