تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی نوک پیکان جریانات در بخش ارتباط و نظم در جامعه است و همه مسئولین و مردم همراهی و حمایت همه جانبه با حوزه انتظامی را داشته باشند.
نیروی انتظامی نوک پیکان نظم در جامعه/همراهی و حمایت همه جانبه مسئولین و مردم با نیروی انتظامی
نیروی انتظامی نوک پیکان نظم در جامعه/همراهی و حمایت همه جانبه مسئولین و مردم با نیروی انتظامی
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی زابل با حضور معاونت استانداری و فرماندار ویژه زابل ، فرماندار نیمروز و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا و جانبازان و ریش سفیدان و پرسنل انتظامی زابل برگزار شد.
در این مراسم که سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشت، گفت: امروز توقع مردم و مسئولین ما این است که امنیت را روز به روز ارتقاء دهیم و این توقع بجا و درستی است و البته ما امروز با رصد کردن لحظه لحظه حرکات حریف و کسانی که دنبال بر هم زدن نظم و انضباط امنیت جامعه را هستند با تدابیر و برنامه های جدید بنا است که وضعیت را سر و سامان دهیم.
وی افزود: میزان هجمه دشمن و حریف بخصوص در بعضی از استان ها و بویژه در این استان خیلی گسترده است و به خاطر گستردگی این هجمه باید برنامه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: در مدت کوتاهی که خادم این استان هستم ،بطور مستقیم پرونده های گذشته را بررسی می کنیم و کشف می کنیم.
سردار رحیمی بیان کرد: کشف مواد مخدر یک روند رو به صعودی دارد و برخورد با جرایم خشن یک روند قابل قبولی دارد.
وی اظهار کرد: برنامه ها تدوین شده به فرماندهان ابلاغ می شود و ان شالله در همین راستا برنامه هایی را تدوین می کنیم و با همکاری سپاه و بسیج و مرزبانی گامهای بلندتری برداریم.
وی تصریح نمود: منتظر نیستیم معجزه ای انجام شود با تلاش و مدیریت جهادی و برنامه جهادی که امسال در سال مدیریت جهادی هستیم باید به گونه ای پیش برویم که ان شالله امنیت باثباتی که در استان داریم روز به روز ارتقاء یابد.
فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: نیروی انتظامی نوک پیکان جریانات در بخش ارتباط و نظم در جامعه است و همه مسئولین و مردم همراهی و حمایت همه جانبه با حوزه انتظامی را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته دو نفر شهید و چند مجروح و جانباز دادیم،افزود: اینها مردانگی و جسارت می خواهد که در وجود پرسنل انتظامی با غیرت و پرتلاش وجود دارد و اجازه نخواهند داد که یک نفر به حریم خانواده و مظلومی پا بگذارد و ظلم کند.
وی افزود: لحظه به لحظه کار نیروی انتظامی ثواب است این فرصت ها را از دست ندهیم و تمام افتخار این است که لباس پلیس جمهوری اسلامی را بر تن داریم.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcjvvei.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما