تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
پس از گذشت دو ماه از انتخاب شهردار جدید شهر دوست محمد ،هیچ خبری از وی در شهرداری این شهر دیده نمی شود.
جناب شهردار، ریاست شهرداری منتظر شماست لطفا تشریف بیاورید!!!
جناب شهردار، ریاست شهرداری منتظر شماست لطفا تشریف بیاورید!!!
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ندای هیرمند؛ پس از کش و قوس های 3 ماهه بر سر انتخاب شهردار شهر دوست محمد،چندی پیش رئیس شورای شهر دوست محمد با انتخاب مهدی پودینه به عنوان شهردار، امید مردم را به پیشرفت شهر در جهت عمرانی بیشتر کرد اما پس از گذشت یک ماه و چندی هیچ خبری از وی در شهرداری این شهر دیده نمی شود.
مهدی پودینه در حالی به این سمت منتصب گردید که در کنار خود رقبای سر سختی را می دید که علاوه بر مدرک متناسب در جهت پیشرفت عمرانی شهر، بومی منطقه نیز به شمار می رفتند که یکی از امتیازات اصلی انتخاب شهردار محسوب می گردید.
از آنجایی که مدیریت شهر به عنوان یک رویکرد نوین در حل معضلات و مشکلات بوجود آمده در جامعه نقش مهمی به‌ عنوان یک حکومت محلی در عرصه زندگی شهری ایفا می‌ کند،شوراهای شهر به عنوان یک عنصر از مدیریت‌ شهری در اداره شهرها در سطح محلی نقش مهمی را بر عهده دارند.
حال با توجه به اجرایی شدن منطقه آزاد سیستان که می تواند شاه راه تبادل کالا ها در شهر دوست محمد باشد،نبود شهردار دغدغه بزرگی به شمار میرود زیرا زیبا بودن چهره شهر،پاکسازی محلات از زباله ها،دفع آب راهه های فاضلابی و جمع آوری سگ های ولگرد خیابانی از وظایف یک شهردار کارآمد می باشد.
بر این اساس شهروندان شهر دوست محمد همچنان در انتظار آمدن آرام آرام جناب شهردار هستند و امید بر این دارند که شورای شهر درانتخاب شهردار تصمیم درستی گرفته باشد و از سه شهردار قبلی دوام بیشتری در این سمت بیاورد.
البته از نکات حائز اهمیت در زمینه آبادانی یک شهر نقش شوراها در کنار شهرداری ها می باشد که با اعتماد و رای مردم بر سر کار آمده اند و در نتیجه با توجه به درک بالا از مشکلات شهری که خود نیز در آن زندگی می کنند بتوانند در آبادانی و پیشرفت آن شهر کوشا باشند.
شهر دوست محمد از آن دسته شهرهایی است که از کمبود شدید فضای سبز،نبود فضای مناسب برای اوقات فراغت جوانان(پارک ها)، و تخریب تنها چمن مصنویی واقع در این شهر توسط خود شهرداری باعث شده است که این شهر از کمبود امکانات اولیه شهری محروم بماند.
با این اوصاف شهردار جدید شهر دوست محمد وظیفه مهمی در جهت رفع نیاز های مردمی داشته و علاوه بر آن جبران کم کاری های شهردار های قبلی را نیز به دوش خواهد کشید.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdce7v8f.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما