تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند و مدیران باید خدمتگزاری به مردم را محور برنامه های خود قرار دهند.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،به نقل از پایگاه خبری لادیز، جلسه شورای اداری شهرستان میرجاوه با حضور نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس و اعضای شورای اداری شهرستان میرجاوه در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار میرجاوه در این جلسه اظهار کرد: با گذشت سه سال از شهرستان شدن میرجاوه، هنوز بسیاری از ادارات مانند تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، بنیاد مسکن و امور آب در میرجاوه مستقر نشده اند و لازم است تا هر چه سریع تر نسبت به استقرار ادارات ذکر شده اقدام شود.
محمدمیهنی افزود: تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرستان میرجاوه با توجه به هم مرز بودن این شهرستان با کشور پاکستان، نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه این شهرستان و استان سیستان و بلوچستان خواهد داشت، مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به پیگیری مطالبات مردم هستند و مدیری که خود را محدود به زمان و مکان بداند در جامعه اسلامی جایگاهی ندارد.
وی با اشاره به تحریم های اقتصادی کشور از سوی دشمنان، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم اقتصادی سعی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دارند که با همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین می توان این توطئه را خنثی کرد.
"علی کرد" نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: مسئولین باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند و مدیران باید خدمتگزاری به مردم را محور برنامه های خود قرار دهند.
وی با اشاره تاکیدات رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد مقاومتی، افزود:مدیران باید در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برنامه ریزی و اقدام کنند.
وی تامین اعتبار برای پروژه های نیمه تمام شهرستان را از الویت ها و ضروریات شهرستان میرجاوه عنوان و خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی شهرستان باید رونق بیشتری پیدا کند تا کمکی برای امرار معاش مرزنشینان باشد، همچنین مسئولین باید در زمینه رونق کشاورزی و دامداری که منبع اصلی درآمد مردم میرجاوه است همت گمارند.
 

 
 

 

 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccsoq4.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما