تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۷
کم آبی و قطعی چندین ساعته آب در بخش لادیز، امان مردم روزه دار و محجوب این بخش را بریده است و به خاطر قطعی های مکرر آب در فصل گرما از مسئولین گله مند هستند.
قطعی های مکرر آب امان مردم روزه دار لادیز را برید /حل بحران بی آبی لادیز اندر خم کوچه اعتبارات
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ چند سالیست که بخش لادیز در فصل گرما با مشکل کم آبی مواجه است، امسال نیز با آغاز فصل گرما که با ماه مبارک رمضان همزمان شده است مردم روزه دار بخش لادیز چندین ساعت از روز را باید با بی آبی سر کنند و در این روزهای گرم قطعی آب باعث می شود تا کولرهای آبی کارکرد خود را ازدست داده و کولرهای گازی نیز به دلیل افت ولتاژ برق عملا کارایی نداشته و مردم در گرما و بی آبی روزگار سختی را سپری کنند.

یکی از اهالی دهستان لادیز در این باره به خبرنگار لادیز، بیان کرد: سال هاست که بی آبی در فصل گرما سهم مردم لادیز است، مشکلات را به مسئولین گفته ایم وعده می دهند حل می شود اما همچنان مردم باید خود بار مشکلات را به دوش بکشند، نمی دانم کی زمان رسیدگی به مشکل مردم لادیز فرا می رسد.

وی افزود: مسئولین چند سال است که به ما  قول رفع مشکل را می‌دهند اما علی‌رغم پیگیری های مردم روستا مشکل برطرف که نشده هیچ بلکه بیشتر هم شده است.

یکی دیگر از اهالی می گوید: مسئولین فقط وعده می دهند که مشکل کم آبی حل می شود الوعده وفا مردم منتظرند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: مردم منکر زحمات مسئولین نیستند اما کاش مسئولین یک روز را در کنار مردم لادیز بگذرانند تا ببینند گرما و بی آبی با مردم چه می کند.
 

چاه منطقه کم آب است و مجبور به جیره بندی آب هستیم

مسئول آب و فاضلاب روستایی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: آبفا در حال بررسي كارشناسي مشکل بی آبی بخش لادیز است و طی جلسه ای که با مسئولین شهرستان برگزارشد مقرر شد تا از چاه هاي موجود ساير دستگاه ها در ان محدوده بهره برداري شود تا این مشکل برطرف شود و علاوه بر ان تا حل این مشكل ابرساني سيار به مردم منطقه انجام می شود.

شه بخش افزود: چاه منطقه کم آب است و مجبور به جیره بندی آب هستیم، منابع آب رو به اتمام و چاه در حال خشک شدن است 2 حلقه چاه در بخش ریگ ملک وجود دارد که برای انتقال آب از آنجا نیاز به تامین اعتبار است، برای حفر چاه دیگری در منطقه نیز مشکلات دیگری وجود دارد که اهالی اجازه حفر چاه نمی دهند، آب اکنون جیره بندی است حتی برای آبرسانی سیار نیز مشکل تامین آب وجود دارد.


 

انتهای پیام/4941
 


  https://www.asrehamoon.ir/vdchwmnw.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما