تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
امام جمعه چابهار گفت: دانشجویان نقش مهمی در پیشرفت انقلاب دارند و باید با توجه به جزئیات گام دوم انقلاب توسعه و پیشرفت کشور را چند برابر کنند.
دانشجویان امید اول گام دوم انقلاب در توسعه همه جانبه کشور/ کاهش قیمت های اقلام  مورد نیاز مردم در دستور کار مسئولان
به گزارش عصرهامون، به نقل از چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار بیان کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی و مقاومت است، روز دانشجوی انقلابی و ضد استکباری و ضد استبدادی است، امروز انتظار از دانشجو این است که درعین مطالبه گری با آرمان انقلابی و اسلامی در پی ایجاد تمدن اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه مطالبه ی دانشجوی امروز باید عدالتخواهی منطقی باشد افزود: دانشجو در کنار تحصیل با بصیرت کامل نباید فرصت بهره برداری به دشمنان جهت اهداف شوم خود در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی بدهد و این رسالت دانشجویان و متولیان امر را سنگین می‌کند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: کسانی که از آینده انقلاب ناامید هستند، به جوانان و نیروهای انقلابی توهین می‌کنند چراکه جوانان ما ظرفیت بالایی دارند.

وی تشریح کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، مادامی‌که چشم خود را به آمریکا و مستکبران بدوزیم، کشور پیشرفت نمی‌کند گروه‌های سیاسی در ایام انتخابات از دانشجویان استفاده ابزاری نکنند.

وی با اشاره به ثبت نام کاندیداهای انتخابات تشریح کرد: کسانی باید کاندیدای انتخابات نمایندگی مجلس شوند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و به دور از حزب بازی های سیاسی در راستای انقلاب حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطلب بعدی خطاب به مسئولان نظام است که باید به آنها گفت مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت شما است که به این مردم خدمت کنید الان تشکر عملی لازم است و اینکه بیانیه بدهید و تعریف مردم و سخنرانی بکنید دردی را دوا نمی‌کند و حتما باید به صورت عملی کار کرد و به درد دل مردم رسید.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcd5j0fnyt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما