تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴
محمود رضا اکبری گفت: تاکنون ۸۰ درصد مناطق حاشیه نشین چابهار از نعمت برق برخوردار شده اند که امید می رود با ادامه این روند در آینده ای نزدیک مشکلات برق نامتعارف در مناطق مربوطه رفع شود.
هزینه ۱۶۰ میلیارد ریالی برق رسانی به مناطق حاشیه نشین چابهار/۸۰ درصد مناطق غیرمتمرکز شهری برق رسانی شده اند
به گزارش عصرهامون، محمود رضا اکبری، رئیس اداره برق چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: از ۳۰ میلیارد ریال اعتباری که وزارت نیرو برای برق رسانی به کمب، میرآباد و مراد آباد چابهار تخصیص داده بود تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال برای نعمت برق رسانی به مردم این ۳ منطقه صرف شده است.

وی افزود: معابری که مسکن و شهرسازی به همت بنیاد مسکن بازگشایی کرده است بلافاصله توسط اداره برق به مردم آن مناطق برق رسانی شده است و اگر خانه ای برق و کنتور ندارد به علت عدم بازگشایی معبر و ناتوانی برای تیرکشی می باشد.

رئیس اداره برق چابهار ادامه داد: هزینه های کنونی صرف شده در کمب، میرآباد و مراد آباد چابهار مربوط به تیرکشی، نصب ترانس برق، کابل کشی، حفاری و کنتور برای خانوار مورد نیاز صرف شده است تا از نعمت برق بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: سالهاست مردم منتظر توسعه برق استاندارد چابهار می باشند که هم اکنون با تسریع در این روند بسیاری از مشکلات مردم و اداره برق کاهش یافته است که امیدواریم با اجرایی شدن کامل این پروژه به نتیجه قابل قبولی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته کابل کشی های غیرقانونی و خودسرانه اهالی کمب باعث اتفاقات مدیدی برای خود مردم و اداره برق شده بود که خوشبختانه با شروع طرح برق رسانی این مشکلات تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchx6nzi23nzmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما