تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: در این برهه حساس عشایر و سران طوایف نقش موثری در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند تا با لبیک به فرمان رهبر انقلاب در ۲۸ خرداد ماه جواب یاوه گویی دشمنان را بدهیم.
ذخایر انقلاب؛ آماده شرکت در انتخابات/ حضور حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان خواهد بود
به گزارش عصرهامون، دقایقی قبل همایش گرامیداشت روز بسیج عشایری با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، عشایر، سران طوایف و شماری از مسئولان در حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد.

حضور حداکثری مردم عاملی برای خنثی سازی نقشه‌های دشمن

سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان در این مراسم بیان کرد: به فرموده امام راحل اگر دیدیم آمریکا از دست ما عصبانی است بدان معناست که انقلاب در مسیر واقعی خود حرکت کرده و اگر از ما تعریف و تمجید کرد یعنی انقلاب از مسیر واقعی منحرف شده؛ بر این اساس اکنون که آمریکا از دست ما عصبانی و مداوم در حال توطئه و اجرای نقشه های شوم است نشان از حرکت مسیر حقیقی انقلاب و آن چیزی که امام راحل ترسیم کرده است، دارد.

وی افزود: ظلم ستیزی و استکبارستیزی مبنای حرکت امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی بود تا زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند بر این اساس همه ما اعتقاد به این حکومت جهانی داریم و منتظر ظهور منجی هستیم تا این حکومت شکل گیرد و دنیا پر از عدل و داد شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این حکومت جهانی شکل گیرد قطعاً تمام دنیای مستکبرین نابود خواهد شد و همه باید مطیع این حکومت عدل جهانی باشند، بر این اساس با ما دشمنی می‌کنند به گونه ای که از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی مستکبرین لحظه‌ای قطع نشده و دست از دشمنی با ما بر نمی دارند.

وی اذعان کرد: در این شرایط حساس پیش رو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای عاملی برای خنثی سازی نقشه‌های دشمن است.

لبیک به فرمان رهبر انقلاب در ۲۸ خرداد

آبسالان با اشاره به فرامین امام راحل مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند، تاکید کرد: قطعا در این زمان حساس و بحرانی عشایر که نیروهای ذخیره انقلاب به شمار می روند نقش بسزایی بر عهده دارند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: عشایر ذخایر این انقلاب بوده و با حضور پای صندوق‌های رای و لبیک به فرمان رهبر انقلاب در ۲۸ خرداد ماه جاری افتخار بزرگی را برای این کشور ترسیم خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: دشمنی دشمنان ما که در راس آنها یهود است تمامی ندارد، آنها هیچ ابایی از جنایت های که در قبال مردم مسلمان انجام می دهند نداشته، اکنون نیز دشمن با تمام قدرت و ابزار خود بر علیه ما کار می کند تا انتخابات را زیر سوال ببرد.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی رای مردم در انتخاب تمامی امورات مهم است ولی دشمن ابزار تبلیغاتی در اختیار دارد و جای حق و باطل را جابجا می‌کند، در این زمینه باید هوشیار باشیم و جواب دندان شکنی در روز ۲۸ خرداد به دشمنان بدهیم و انتخاب شایسته و اصلحی را رقم بزنیم.

آبسالان خاطر نشان کرد: امید است با روی کار آمدن یک دولت اسلامی، آرامش در کشور حکم فرما شود.

اولین انتخابات ریاست جمهوری در دوره گام دوم انقلاب

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  نیز در این مراسم با تاکید بر  اینکه در یک ماه آینده یکی از سرنوشت ساز ترین و حساس ترین مقاطع نظام جمهوری اسلامی ایران به نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در پیش داریم، افزود: طبیعتا هر انتخاباتی که در طول 42 سال گذشته در کشور برگزار شده در مقاطع با حساسیت ها و ویژگی های مختلف روبرو بوده و انتخابات 1400 نیز دارای ویژگی های خاص خود است.

وی ادامه داد: یک ویژگی این دوره این است که اولین انتخابات ریاست جمهوری در دوره گام دوم انقلاب است، این بدان معناست که در چهل سال اول انقلاب اسلامی 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کرده ایم اما انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قرار است تا پایان خردادماه پیش رو انجام شده و هشتمین رئیس جمهور کشور پا به عرصه خدمت بگذارد و باید با تکیه بر تجربه چهل سال اول انقلاب اسلامی انتخاباتی پرشور، بانشاط، پرحضور و با انگیزه با حضور همه دلسوزان و پایبندهای به نظام و ارزش های انقلاب، حتی با حضور افرادی که پایبند به ایران و کشور خود هستند، برگزار شود.

اکبر پور تصریح کرد: ویژگی دیگر این دوره از انتخابات، اولین انتخابات ریاست جمهوری در دهه پنجم انقلاب اسلامی است، ما چهار دهه را با عزت، اقتدار و افتخار پشت سر گذاشته ایم، خداوند می فرماید "تغییر و سرنوشت هر قومی به دست خود آن قوم است"، اگر قومی، ملتی و جمعی اراده کردند که تغییری در سرنوشت خود ایجاد کنند قطعا آن تغییر شدنی است.

وی اضافه کرد: طبیعتا ملت و امت انقلابی ما با رویکردی انقلابی و ارزشی قطعا خواهان تغییر وضع موجود هستند و حضرت حق هم طبق قول و وعده ای که به مومنین داده که اگر" شما اراده تغییرکردید من هم به پشتوانه تغییر شما اراده تغییر خواهم کرد"، شاهد تغییری اساسی در سرنوشت حداقل چهار ساله انقلاب اسلامی باشیم.

انتخابات لیله القدر نظام است

این مسئول بیان کرد: انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری لیله القدر نظام است، همانطور که به تازگی لیالی قدر را پشت سر گذاشتیم و سرنوشت یکساله خود را با تزرع و خضوع در درگاه حق رقم زدیم، در انتخابات ریاست جمهوری نیز می توانیم سرنوشت چهار سال کشور خود را رقم بزنیم.

وی افزود: موضوع از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است اگر لیله القدر بخاطر رقم خوردن سرنوشت انسان ها ونزول قرآن با برکت از هزار ماه برتر است، لیله القدر نظام هم ویژگی خاص خود را دارد بر این اساس انتخابات پیش رو قطعا لیله القدر چهار ساله قوه مجریه و فردی می باشد که قرار است بر منصب این قوه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در انتخابات چند اصل امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت و انتخاب آگاهانه و اصلح، هرکدام به نوبه خود مهم و ویژگی های خاص خود را دارا هستند، اگر اقتدار، استحکام درونی نیاز داریم و اگر قرار است پایه های نظام برای ادامه با این عوامل مستحکم بماند قطعا نیاز به حضور حداکثری مردم در صحنه هایی به مثل انتخابات داریم، براین اساس همه دلسوزان نظام، انقلاب و مملکت باید تلاش کنند حضور در انتخابات پیش رو به صورت حداکثری انجام شود چرا که هرجا حداکثر حضور را در صحنه داشته ایم، آبی بر آتش همه فتنه های داخلی و تهاجمات بیرونی ریخته شده است.

این مسئول ادامه داد: وظیفه نیروهای ارزشی و انقلابی سنگین تر است زیرا دشمن تلاش دارد یاس در جامعه ایجاد کند، باید دست به دست هم داده تا این یاسی که دشمن دارد به جامعه وارد می کند را با پاتک و پدافند خود آن را تبدیل به امید کنیم.

انقلاب اسلامی شیعه و سنی ندارد

علی کیخا، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان در این همایش بیان کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفین است و شیعه و سنی ندارد.

وی افزود: بسیجی شیعه و سنی ندارد، ما به نظام انقلاب اسلامی افتخار کرده و جواب یاوه گویی دشمنان را در اننتخابات پیش رو خواهیم داد.

این مقام مسئول ادامه داد: در 28 خرداد ماه جاری ثابت می کنیم که عشایر و مرزبانان سیستان وبلوچستان همچنان به این انقلاب پایبند هستند.

وی اذعان کرد: با حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم، انتخابات پرشوری را رقم خواهیم زد تا دولت حزب الهی تشکیل شود.

عشایر با حضور حداکثری در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان شوند

حسین فروغی، مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در حاشیه این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: به فرموده امام راحل عشایر ذخایر انقلاب هستند، و به خوبی انقلاب اسلامی را درک و در هرصحنه و گردنه ای که نیاز بوده حضور پرشور و حداکثری از خود به نمایش گذاشته اند.

وی تصریح کرد: در هر مقطعی که تمامیت کشور تهدید شد عشایر با غیرت تمام از کیان مملکت دفاع کردند، این مرزداران غیور در دوران دفاع مقدس دِین خود را به اسلام ادا کرده وبا نثار خون شهدایی از این قشر، سندی بزرگ در دفاع از امنیت این مرز و بوم برجای گذاشته‌اند.

این مقام مسئول با تاکید بر وحدت و یکپارچگی حاکم در بین عشایر، افزود: آنچه که در انتخابات مهم است حضور حداکثری، پررنگ و پر رونق پای صندوق های رای است؛ چراکه این حضور خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی گفت: همگان باید نسبت به مسائل کشور بصیرت داشته و دشمن را بشناسیم و بدانیم که تنها با بصیرت انقلابی می‌توان در برابر اقدامات دشمن ایستادگی کرد.

مسئول بسیج عشایری تاکید کرد: از آنجایی که مشارکت عشایر، سران و طوایف سیستان وبلوچستان در هر عرصه ای کم نظیر بوده، انتظار می‌رود امسال در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حداکثری خود جواب یاوه گویی دشمنان را با تک تک آرای خود بدهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که اثربند انگشتانمان چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

 وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی قدردان ذخایر ارزشمندی همچون عشایر استف ادامه داد: عشایر همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده و از اصلی ترین حامیان ولایت فقیه بوده اند.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcf0edyew6dmca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما