تاریخ انتشار :شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱
علی شعبانی گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار، عزت ملی و بین المللی است.
141 شعبه اخذ رأی در ایرانشهر پیش‌بینی شد/ حضور حداکثری در انتخابات نمایش عزت ملی و بین المللی است
به گزارش عصرهامون علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به پانزدهم خرداد ماه سال ۴۲ و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱، رحلت امام بزرگوار در چهارده خرداد ۶۸ و برگزاری انتخابات در این ماه، بیان کرد: خرداد ماه سال هاست که صحنه تجلی حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف تعیین سرنوشت کشور بوده و جایگاه ویژه ای در ذهن و خاطره مردم ایران پیدا کرده است و این مناسبت ها را گرامی می داریم و با گرامی داشت یاد امام(ره) عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و ارج گذاری به خدمات مجاهدان انقلاب و جانبازان و آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، به پیشگاه تمام کسانی که در خلق این حماسه های ملی نقش آفرین بودند سلام و درود می فرستیم.
وی افزود: انتخابات امانت، خواست و حق ملت بزرگ ایران بوده و مشارکت حداکثری نماد اقتدار کشور و اهتمام جمعی برای تعیین سرنوشت است.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: حتی یک رای هم در سرنوشت کشور مهم و سازنده بوده و تکلیف ما پاسداری از امانت مردم، شفاف سازی، تسهیل برگزاری انتخابات و کمک به حضور مردم در پای صندوق رای و فرصت دادن به آنان برای نشان دادن اراده و خواست شان است.

وی خاطر نشان کرد: مردم سالاری دینی یعنی اجازه بدهیم مردم با آگاهی و بینش خودشان انتخاب کنند و از مهندسی کردن فکر و اعمال سلیقه مان در انتخاب آنان جلوگیری کنیم.

شعبانی بیان کرد: در انتخابات آتی در حوزه ایرانشهر 141 شعبه، 98 شعبه ثابت و 43 شعبه سیار که تعداد 67 شعبه آن شهری و 74 شعبه آن در روستاها است، کار اخذ آرای مردم را انجام خواهند داد.

به گفته وی؛ انتخابات پیش رو عزت و آبروی ما در عرصه ملی و بین المللی است و هیچکس نباید در برگزاری باشکوه و افتخار آفرین این جشن بزرگ ملی، سهل انگاری و تعلل کند.

این مقام مسئول گفت: باید همه مدیران و دستگاه های اداری و اجرایی ایرانشهر با تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود در خدمت انتخابات باشند.

وی بیان کرد: انتظار داریم 100درصد مشارکت و همکاری مردم، مسوولان و دست اندرکاران را برای ثبت این سند افتخار ملی در تاریخ را داشته باشیم.

فرماندار ویژه ایرانشهر تصریح کرد: علما، گروه های سیاسی و روشنفکران و فعالان با بی طرفی کامل از ظرفیت های موجود در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در انتخاب اصلح به مردم کمک کنند.

شعبانی گفت : در انتخاب شوراها، داشتن تخصص و توانایی افراد، شناخت و آگاهی آن ها نسبت به قوانین، در نظر گرفتن ابعاد مختلف مدیریت شهر، علاقه به مردم و اولویت دادن به مصالح و منافع شهروندان و تدبیر برای تمهید محیط شهری مناسب و زیست پذیر که آسایش و رفاه عمومی را تامین کند باید مد نظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfycdymw6dm0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما