تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

یادواره شهیدان محمدی در بخش دامن برگزار شد

امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر گفت: شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کردند و اجر و مزد آن ها را خداوند خواهد داد و مرگ در راه خدا بهترین مرگ ها است.
یادواره شهیدان محمدی در بخش دامن برگزار شد
به گزارش عصرهامون، به نقل از پهره؛ به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان محمدی این يادواره در محل مسجد جامع روستای آبادان بخش دامن شهرستان ایرانشهر با حضور مسئولین و آحاد مردم شهید پرور این منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ی گرانقدر انقلاب اسلامی بیان کرد: مسیر طی کردن زندگی انسان خیلی مهم بوده و اگر قرار است زنده باشیم باید بر یک پیمانی عهد ببندیم و پیمانی که در آن فقط و فقط بندگی و عبودیت خداوند باشد.

وی افزود: همه پیامبران الهی آمدند تا پرچم توحید را افراشته نگه دارند و ما نیز باید بر این عهد و پیمان پایبند باشیم چرا که نتیجه‌ی آن برقراری حکومت الهی خواهد بود و اگر اینطور باشد ارزش خواهد داشت.

این خطیب جمعه تصریح کرد: شهیدانی همچون شهید سلیمانی و سایر شهدا جان خود را برطبق اخلاص گذاشتند و براین عهد و پیمان عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که بعد از شهدا ماندند باید با همت و خدمت صادقانه خود برای بقای نظام جمهوری اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا حجت خداوند هستند و همه ما در مقابل فرزندان و خانواده شهدا مسئول هستیم و باید فکر و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی گفت: شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کردند و اجر و مزد آن ها را خداوند خواهد داد و مرگ در راه خدا بهترین مرگ ها است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده شهیدان محمدی تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciwwazvt1a5v2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما