تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
مولوی خلیل رسولی زاده گفت: نظارت بر تولید، ممانعت از پول پاشی ‌های بی‌ مورد از نیازهای اساسی جامعه است و باید برای تحقق شعار سال باید این موارد رعایت شوند.
تحقق شعار سال، همت و اراده همگانی را می طلبد/تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین؛ شاه کلید  آبادانی کشور
به گزارش عصرهامون مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دنبال چندین سال گذشته، به دلیل اهمیتی که “تولید” دارد، سال ۱۴۰۱ را نیز به نام تولیدی که دانش بنیان و اشتغال آفرین باشد نامگذاری کردند.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به عنوان پیشران نهضت تولید، موجب افزایش بهره وری و بهبود شرایط کسب و کار در جامعه شوند.


مولوی رسولی زاده تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات روز کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.



وی اضافه کرد: تولید با استفاده از دانش بنیان موجب اشتغال زایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور خواهد شد ‌که تاثیر تحریم‌ های اقتصادی را نیز به شدت کاهش خواهد داد.


وی عنوان کرد: رهبر انقلاب چندین بار سال‌های مختلف را با نام «تولید» نام‌گذاری کردند و در شعار چندین سال متوالی به طور مستقیم و در برخی از سال‌ها به طور غیرمستقیم نام تولید به میان آوردند که این موضوع خود نشان‌ دهنده اهمیت  این موضوع است.



وی عنوان کرد: تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین شعاری است که سه نکته مهم را در بر می‌گیرد که برای تحقق هر کدام جبهه‌ای از جهاد را به روی تولید کنندگان، سرمایه‌گذاران، کارگران و مردم باز می‌کند تا با تلاش هر چه بیشتر ایران را به قله‌های افتخار برسانند.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور نیاز به همّت همه دارد، مخصوص مسئولین هم نیست؛ مردم عزیز، ما باید از کالای تولید داخل خریداری تا از این طریق از کالاهای تولید کشور خود حمایت کنند.

وی گفت:  انتخاب دو شاخصه برای تولید، یعنی توجه به دو مولفه دانش بنیان و اشتغال‌آفری، نشانه بصیرت و دید حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای آینده کشور و عزت‌مندی ایران اسلامی است.


رسولی زاده عنوان کرد: به نظر من دلیل همه این مشکلات بهره نبردن از علم و دانش در امر تولید است.


وی اذعان کرد: نظارت بر تولید، ممانعت از پول پاشی ‌های بی‌ مورد از نیازهای اساسی جامعه است و باید برای تحقق شعار سال باید این موارد رعایت شوند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdz50fsyt0of6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما