تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
امام جمعه سراوان گفت: شهادت روحانیون جهادی انقلابی در حرم مطهر رضوی توسط مزدور آمریکایی بسیار دردناک بود که یقینا پشت این قصه استکبار جهانی قرار دارد و با استفاده از افرادی که دارای تفکرات تحجرانه و افراط گرایانه هستند به دنبال ایجاد افتراق میان مذاهب، ملت ها و حکومت هاست.
تهاجم ترکیبی؛ ابزار جدید دشمنان انقلاب برای القای ناامیدی/ استکبار جهانی به دنبال افتراق میان مذاهب، ملت ها و حکومت هاست
 
به گزارش عصرهامون، به نقل از  شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان به خودسازی و تهذیب بپردازیم چرا که تنها راه ترقی عبادت خالق است و کسی که در این مسیر گام بر می دارد در دنیای آخرت سربلند می شود.
 
وی افزود: دشمنی دشمنان یکی از مباحث بسیار پر اهمیت است، دشمنان اسلام از دیر زمانی به دشمنی با اسلام به پا خواسته اند به دلیل اینکه اسلام مقابل یاغی گری ها می ایستد.
 
امام جمعه سراوان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد و پرچم احیای اسلام را با هدف ایستادگی مقابل انحرافات در دنیا به دست گرفت، گفت: بعضی در کشور خود را روشنفکر می دانند به گونه ای مباحث را مطرح می کنند که دشمنی دشمنان را کم‌رنگ جلوه دهند یقینا این دسته از افراد مهره های دشمن در داخل هستند که باید هوشیار باشیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: تهاجم ترکیبی دشمن از دیگر ابزارهای دشمنان انقلاب در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه ای و دیپلماسی محسوب می شود که علیه انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده است اما باید بدانیم که ما قدرتمند تر از قبل هستیم و دشمن ضعیف شده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه دست برتر دارد، امروزه دشمن نفس های آخر را می کشد.
 
وی با بیان اینکه در جنگ رسانه ای که شامل همه فضا ها و تریبون ها می شود تنها امید دشمن این است خیلی از داشته های انقلاب اسلامی را در افکار و اذهان کمرنگ کند، اذعان کرد: دشمنان انقلاب برای تسلیم سازی ملت ایران مقابل استکبار بسیار تلاش می کنند و با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد ناامیدی است.
 
امام جمعه سراوان گفت: ترقی هایی که در طول انقلاب داشته‌ایم بی نظیر و کم‌نظیر است، تنها راه مقابله حرکت رسانه ای گسترده دشمن، دشمن شناسی است، در جهاد تبیین باید داشته های خود را تبیین کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: شهادت روحانیون جهادی انقلابی در حرم مطهر رضوی توسط مزدور آمریکایی بسیار دردناک بود که یقینا پشت این قصه استکبار جهانی قرار دارد و با استفاده از افرادی که دارای تفکرات تحجرانه و افراط گرایانه هستند به دنبال ایجاد افتراق میان مذاهب، ملت ها و حکومت هاست.
 
وی اذعان کرد: میان برادران افغان و ملت ایران اشتراکات فراوانی وجود دارد، برادران افغانستانی با اقتدار و وحدت آفرین در تمامی صحنه ها حضور داشتند و قدر دان سخاوت و هوشیاری برادران افغان در جهت برادری و وحدت هستیم؛ دشمن بداند با چنین حرکات نابخردانه بین مذاهب و حکومت ها نمی تواند اختلاف ایجاد کند.
 
خطیب نماز جمعه سراوان تصریح کرد: علمای بصیر وحدت آفرین اهل سنت حادثه تروریستی در حرم مطهر را به شدت محکوم کردند و این شخص را مسلمان ندانستند، امید است برخورد قاطع با این افراد انجام شود و با ایادی استکبار در داخل و خارج که زشتی را در اسلام رقم می زنند مقابله و برخورد شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: شاهد تحرکاتی و تحولاتی در کشور همسایه پاکستان بوده ایم، پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت اسلامی است و از دیرباز دست خدعه گری آمریکا و انگلیس در این کشور وجود دارد. تلاطم هایی ایجاد خواهد شد که مردم پاکستان باید هوشیاری دقیق از استکبار و آمریکا داشته باشند.
 
وی گفت: شناسنامه آمریکا در منطقه مشخص است در هر کشوری دست دوستی داده آن کشور در باتلاق غرق شده است که اوکراین نمونه بازار آن است.
 
امام جمعه سراوان بیان کرد: بعضی از مردم در خصوص اجاره بهای بالای مسکن در سراوان گلایه مند هستند، به دور از مسلمانی است و بهتر است انصاف را رعایت کنیم اگر به همدیگر رحم نکنیم خدا رحم نمی کند. 
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره گلایه مردم در خصوص گرانی ها، گفت: دادستان شهرستان در بازار نظارت می کند که جای قدر دانی دارد اما دستگاه های متولی در این ماه مبارک باید نظارت بیشتری در بازار داشته باشند و با خاطیان و محتکران کالا برخورد قاطع انجام شود.
 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcizyazqt1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما