تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۴
فرصت شرکت داوطلبان در فراخوان نوزدهمین استخدام عضو هیات علمی وزارت بهداشت مجدداً تمدید شد.
تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت
به گزارش عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛  پیش از این اعلام شده بود ثبت‌نام برای شرکت در نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ آذر پایان می‌یابد که با اعلام مرکز امور هیات علمی، با توجه به اختلال در سامانه‌های مرتبط با استعلامات مورد نیاز برای ثبت و بارگذاری مدارک داوطلبان، مهلت ثبت نام تا ۱۲ آذر تمدید شد.
بر این اساس، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تمدید شده و با توجه به اینکه پس از آن دیگر هیچ تمدیدی صورت نمی‌گیرد، به داوطلبان توصیه شده فرایند ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.
ثبت نام تنها از طریق رایانه و به کارگیری مرورگر‌های Google chrome و Internet Explorer انجام می‌گیرد. (از مرورگر Microsoft Edge، Mozilla Firefox و گوشی‌های موبایل جهت ثبت نام استفاده نشود.)
در صورت نمایش پنجره هشدار‌ها (Alarm) در زمان ثبت‌نام، به هیچ عنوان گزینه Prevent this page from creating additional dialogs در پایین پنجره هشدار انتخاب نگردد.
متقاضیان توجه کنند که ثبت نام زمانی تکمیل می‌شود که کد رهگیری ثبت نام را از سامانه دریافت و پیامک تایید به شماره همراه اعلام شده در فرم ثبت نام را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchzxnzz23nmwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما