تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:۲۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۵۹ تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که حاکی از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان
ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون، با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمارآنلاین  ثبت شده است بیان کرد: بیشترین تردد وسائط نقلیه به ترتیب در محورهای زاهدان_خاش، مرز میلک -زهک و زاهدان_سه راهی دشتک گزارش شده است.
 
وی در ادامه افزود:تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷تردد و تردد خروجی از این حوزه یک میلیون و ۱۱هزار و ۱۹۳ تردد بوده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد:در نه ماهه سالجاری،سرعت متوسط تردد در محورهای حوزه شمال استان ۸۷کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر قابل توجهی مشاهده نگردیده است.
 
کرد یادآورشد:تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی  141.ir و نرم افزار موبایلی 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.
 
انتهای پیام/خ
  https://www.asrehamoon.ir/vdcdzo0fzyt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما