تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
سعید موحد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی نسل جوان و به تعبیر رهبر انقلاب، ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود.
شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام است
سعید موحد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سردار سلیمانی از نبوغ نظامی خاصی برخوردار بودند و برای کسب دانش رزم و مهارت دقیق و حساس و دارای روحیه سلحشوری و جنگندگی و شهادت طلبی بودند و با اخلاص و ارادت خالصانه به اسلام و قرآن به نهایت ولایتمدار و به رهبر و مقتدای خویش عشق می ورزیدند.

وی افزود: ایشان علاوه بر انجام واجبات عبادی و مستحبات و معنویت توجه ویژه‌ای داشته و به لحاظ هوشمندی و توان فرماندهی و مدیریتی در فرماندهی سپاه قدس کارساز و تأثیرگذار بودند و سردار سلیمانی در تراز یک دیپلمات کارکشته و برجسته ظاهر می گشت و از وضعیت مشکلی نمی هراسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت پر رونق تر و امیدوار تر شد و ایشان الگوی نسل جوان و به تعبیر رهبر انقلاب شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود.

وی گفت: نفوذ روز افزون یاد و نام او در دنیای اسلام از آثار و برکات خون سردار و فراگیری انزجار و نفرت عمومی از آمریکا، اتحاد جبهه مقاومت در داخل و خارج ایران و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به تمدن نوین اسلامی است. https://www.asrehamoon.ir/vdciw5azvt1awv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما