تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
کارشناس مسائل سیاسی گفت: پیشرفت ایران بعد از انقلاب اسلامی حتی در کوچکترین روستاهای کشور هم قابل مشاهده است.
توسعه و رونق حتی در کوچکترین روستاها دستاورد انقلاب اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمدرضا رازدار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امروز ما در چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم انقلابی که نظیر آن در هیچ جای جهان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را انقلاب مستضعفان می‌دانست، تصریح کرد: در قبل از انقلاب هیچ پیشرفتی برای مردم حاصل نمی‌شد و اکثریت مردم ایران دچار فقر و عقب ماندگی آموزشی، اقتصادی و بهداشتی بودند چرا که رژیم شاهنشاهی وابسته به غرب و به خصوص آمریکا بود و کشورهای غربی در صدد این بودند تا ایران همیشه عقب‌مانده بماند تا آنها به سلطه‌گری خود بپردازند.

 کارشناس سیاسی با اشاره به تحریم‌های گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران از چهار دهه گذشته تا کنون، افزود: همه سنگ اندازی‌های غرب در مقابل پیشرفت اقتصادی و علمی جمهوری اسلامی نشانگر این است که آنها با به روزبودن و قوی بودن ایران مشکل دارند.

 وی با بیان اینکه تفاوت ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بسیار قابل توجه و لمس است، گفت: با نگاه به چهل سال گذشته باید دید روستاهایمان به چه اندازه از نعمت گاز آب و برق و جاده برخوردار بودند و در حال حاضر چند روستا و شهر به راحتی از این موارد استفاده می‌کنند اینها همه خود بیانگر این است که ما در این چهل سال پیشرفت چشمگیری داشتیم.

رازدار با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن به‌دنبال حقیر کردن ایران ادامه داد: ما در ۴۰ سال گذشته تحت شدیدترین محاصره‌های اقتصادی بودیم به‌طوری‌که اکثر کشورهای جهان اذعان کردند که اگر جای ایران بودند دچار فروپاشی می‌شدند ولی ایران ما به واسطه مردم صبور و مقاومش در برابر هرگونه توطئه و فتنه توسط دشمن ایستادند و تسلیم دشمن خارجی نشدند.
 
کارشناس سیاسی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورهای منطقه شده است، خاطرنشان کرد: کشورهای تحت استعمار غرب و رژیم‌های دیکتاتور از انقلاب اسلامی الگو برداری کرده‌اند و بر علیه نظام‌های وابسته و ظالم کشور خود قیام کردند.

​انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcds90fzyt0kf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما