تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵
کارشناس مسائل مذهبی گفت: وحدت مسلمانان می تواند نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی کند.
عید مبعث فرصتی است برای وحدت و مقابله با ظالمین
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید طاهری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران؛ اظهار کرد: وجود پیامبر اکرم (ص) منبعی از نور است که هر جامعه‌ای به راه و روش ایشان که همان اسلام واقعی است متوسل شود گمراه نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: به برکت وجود پیامبر بزرگ اسلام و پیروان مخلص ایشان امروز اسلام در سرتاسر جهان گسترده شده و به یکی از ادیان بزرگ جوامع بشری تبدیل شده است.
 
این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی از مهم‌ترین مسائلی است که باعث پیشرفت هر جامعه می‌شود، یادآور شد: دشمن اسلام از روز اول مخالف وحدت در جوامع اسلامی بوده چرا که این مورد را خطری جدی برای بقای خود می‌داند.
 
وی با بیان اینکه ظلم به کشورهای مسلمان توسط دشمنان اسلام بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار کرد: امروز اگر جوامع مسلمان می‌خواهند حکومت اسلامی را در منطقه و جهان راه بیندازند می‌بایست در ابتدا وحدت را در بین خود تثبیت کنند.
 
حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه مبعث رسول مکرم اسلام یک نعمت الهی است، خاطرنشان کرد: امروز مسلمان‌ها باید به خود ببالند که پیرو دینی هستند که تکامل دهنده ادیان و مذاهب قبلی بوده و پیروان واقعی اسلام در نزد پروردگار از بهترین مخلوقات هستند.
 
این کارشناس مسائل مذهبی بعثت نبی مکرم اسلام را نجات‌بخش بشریت از جهالت و تاریکی دانست و افزود: این روز مهم، نقطه عطفی در تاریخ هدایت بشریت است و جهان اسلام باید از مبانی و اندیشه‌های تمدنی حضرت محمد (ص) الگوبرداری کند.
 
انتهای خبر/
 
 
https://asrehamoon.ir/vdccxeqsm2bqpe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما