تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: ما نمی‌خواهیم مسابقات فرنگی جام باشگاه‌های جهان را به‌صورت نمایش و باری‌به‌هرجهت برگزار کنیم.
واکنش به انصراف سپاهان از جام باشگاه‌های کشتی جهان/ یاری: جام باشگاه‌ها امروز تعیین تکلیف می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حمید یاری در خصوص انصراف سپاهان از میزبانی کشتی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: سپاهان طی نامه‌ای از فدراسیون خواست تا زمان برگزاری مسابقات را تغییر دهیم اما باتوجه به شرایطی که داریم امروز جلسه ای را با مسئولان فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان خواهیم داشت تا ببینیم نتیجه کار به کجا می رسد. اگر ما بخواهیم زمان آن را تغییر دهیم مسابقات به سال آینده موکول می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر هم باشگاه سپاهان انصراف نداده است و تنها در نامه ای که برای ما ارسال کردند تعویق مسابقات ذکر شده است. سپاهان با توجه به اینکه میزبانی هم از تیم فوتبال زنیت روسیه داشته است، طبق شرایطی که دارند از فدراسیون تعویق مسابقات را درخواست کردند.
رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص اینکه آیا این مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر گفت: هدف برگزاری ما از جام باشگاه‌های جهان به دو بخش مهم برای ما تقسیم می‌شود یکی از آن ها حمایت مالی از قهرمانان بود، برگزاری این مسابقات منبع درآمدی برای کشتی گیران است و می‌توانند از نظر مالی تا حدودی تأمین شوند. یکی دیگر از مواردی که مهم است بعد فنی این مسابقات است که به عنوان یک تورنمنت مهم بتوانیم به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کمک کنیم تا در بحث فنی کشتی گیران را پیش ببرند. اگر این دو موضوع را نداشته باشیم عملا برگزاری این مسابقات برای ما معنایی ندارد. ما نمی‌خواهیم این مسابقات را باری به هرجهت برگزار کنیم و شو اجرا کنیم که مسابقاتی را برگزار کردیم. در کشتی آزاد همین شرایط را داشتیم اما خداراشکر توانستیم این موضوع را به خوبی پیش ببریم.
یاری با اشاره به اینکه اسپانسر دیگری در نظر گرفته نشده عنوان کرد:  اگر بخواهیم میزبان رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان را تغییر دهیم باید اسپانسر داشته باشیم. اتفاقی که برای کشتی آزاد هم رخ داد همین بود ابتدا قرار بود تیم بلیش تاکستان میزبان باشد اما باتوجه به انصراف اسپانسر دیگری را در نظر گرفتیم و این مسابقات را برگزار کردیم. قطعا در خصوص برگزاری این مسابقات تعیین تکلیف خواهیم کرد.
وی در پایان افزود: در کشتی فرنگی با توجه به تمایل سپاهان برای میزبانی از این رقابت‌ها، جایگزینی در نظر گرفته نشده است و عملا دیگر سراغ اسپانسر دیگری نرفتیم که بخواهیم مذاکره هم کنیم اما الان شرایط فرق می‌کند و امیدوارم بتوانیم امروز تصمیم نهایی را بگیریم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch--nz-23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما