تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
شهردار زاهدان از اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی این شهر به‌منظور رفاه حال شهروندان در سال جاری خبر داد.
۵۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی زاهدان اضافه می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، محمد‌امیر براهویی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهری که در طول یک دهه گذشته با مشکل روبرو بوده، حمل‌و‌نقل عمومی است که با تدوین برنامه‌ای جامع برنامه‌های ویژه‌ای برای ترمیم و نوسازی خطوط مختلف ححمل‌و‌نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهری زاهدان داریم.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در درون شهر زاهدان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند که برای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی با افزوده شدن تاکسی‌های جدید این تعداد به ۳ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

شهردار زاهدان با بیان اینکه نیاز این شهر بر اساس جمعیت آن هفت هزار دستگاه تاکسی است، گفت: چشم‌انداز روشنی فراروی ناوگان حمل و نقل شهرداری این شهر وجود دارد که این رویکرد نویدبخش تأمین نیاز حداکثری شهروندان در بخش تردد درون شهری است.

وی در بخش حمل و نقل عمومی با بیان اینکه مجموع اتوبوس‌های شهر زاهدان حدود ۴۰ دستگاه است، خاطرنشان کرد: نیاز این شهر ۷۰۰ دستگاه اتوبوس که سال جاری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ۸۰ دستگاه اتوبوس قطعی شده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccooqsm2bqp08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما