تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
دستگاه ون برای حمل‌ونقل عمومی به سراوان اختصاص یافت؛

خبر خوش شهردار سراوان برای شهروندان

شهردار سراوان گفت: به شهرداری سراوان به عنوان اولین شهر در کشور یک دستگاه خودرو ون تعلق گرفت.
خبر خوش شهردار سراوان برای شهروندان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مصطفی خدا رحمی در گفتگو با شستون بیان کرد: جهت پیگیری امور شهرداری همراه با تعدادی از مسئولین شهرداری به سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور عزیمت و پیگیر مشکلات شهرداری شدیم که مقرر شد مبلغ یک میلیارد و چهارصد و هفتاد هزار تومان از مابقی مبالغ قرارداد واگذاری دو دستگاه ون با کاربری تاکسی که می‌بایست از حساب شهرداری سراوان پرداخت می‌شد با مساعدت مقامات محترم سازمان همیاری‌ها مبلغ فوق‌الذکر به‌صورت مساعده و کمک‌های ویژه از طریق سازمان مذکور پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری سراوان نسبت به پرداخت الباقی رقم ذکر شده معاف شده است، افزود: شهرداری سراوان به‌عنوان اولین شهر کشور یک دستگاه از خودروهای ون توصیف شده دریافت کرده که توسط همکاران زحمت‌کش شهرداری آماده انتقال به مقصد است.

شهردار سراوان با بیان اینکه پیرو مأموریت به شهر تهران و مراجعت به بانک ملی در راستای دریافت الباقی تسهیلات بانکی ۴ میلیاردتومانی مبلغ یک میلیارد تومان در مرحله دوم به شهرداری سراوان قطعیت یافت و به‌زودی به‌حساب این شهرداری واریز خواهد شد، تصریح کرد: شایان‌ذکر است مرحله اول این تسهیلات در سنوات سابق به‌حساب شهرداری واریز شده است.

خدا رحمی خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط یکی از خیرین شهرستان سراوان جهت تهیه البسه و لباس کار و کفش و مایحتاج خدمت، برای پرسنل پاکبان و فضای سبز به‌صورت هدیه به شهرداری تعلق گرفت که در سفر شهردار به شهر تهران با پرداخت مبلغ مازاد از طرف شهرداری مجموعاً مبلغ ۹۰ میلیون تومان البسه لازم و کالاهای موردنیاز تهیه شده است و به‌زودی به همکاران خدوم شهرداری اهدا خواهد شد.  

وی اذعان کرد: از خیر نیک‌اندیش که به سفارش ایشان از نام‌بردن وی امتناع شده قدردانی می‌شود و امید است خداوند متعال این امر خداپسندانه را برای ایشان اجر جزیل عنایت فرماید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcepw8zojh8pxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما