تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
فرمانده حوزه طلاب سپاه شهرستان چابهار:

بی‌حجابی در جامعه از علل عدم شناخت صحیح از فلسفه حجاب است

فرمانده حوزه طلاب سپاه شهرستان چابهار گفت: یکی از عوامل کم‌رنگ‌شدن بحث حجاب در جامعه عدم شناخت فلسفه حجاب است.
بی‌حجابی در جامعه از علل عدم شناخت صحیح از فلسفه حجاب است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت‌الاسلام علی فقیهی در نشست بصیرتی سیاسی قیام امام حسین (ع) و عفاف و حجاب بیان کرد: کم‌توجهی به ابعاد اعتقادی و معنوی حجاب بسیار مهم است که در ابتدا باید بحث معنویت و اعتقادات و پشتیبانی اعتقادی در جامعه جا بیفتد و خیلی مهم است که زن ارزش حجاب را بفهمد و برای آن اهمیت قائل شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اسلامی افزود: اگر ارزش‌ها از بین برود، همه چیز از بین می‌رود، لذا وجود ارزش‌ها و حفظ آن بسیار مهم و ضروری است.

فرمانده حوزه طلاب سپاه چابهار با اشاره به این که پوشش هر فرد نشان‌دهنده فکر، عقلانیت و شخصیت اوست، تصریح کرد: یکی از دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از بانوان جامعه پوشش نامناسب را برای خود انتخاب کنند عدم ارائه الگوی واقعی و عدم شناخت صحیح از معروفات است.

وی گفت: شما دختران امروز و مادران فردا در راستای حفظ ارزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قدم بردارید.

حجت‌الاسلام فقیهی خاطرنشان کرد: عفاف حق اجتماعی جامعه است و همه ملزم به رعایت آن بوده و باتوجه‌به ارزش‌های دینی و فرهنگی جامعه با مصادیق بسیار زننده بدحجابی با افراد هنجارشکن برخورد شود.

هم‌زمان با ایام محرم نشست بصیرتی سیاسی قیام امام حسین (ع) و عفاف و حجاب ویژه بانوان با رئیس مرکز بهداشت، فرمانده حوزه طلاب سپاه شهرستان چابهار و جمعی از بانوان ستاد شبکه بهداشت و درمان و به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار برگزار شد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcja8evyuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما