تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خبر داد:

کلنگ احداث خانه بهداشت روستای پلنگی به زمین زده شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: در استمرار مشارکت خیرین سلامت در سیب و سوران کلنگ احداث یک واحد خامه بهداشت در روستای پلنگی از توابع بخش هیدوچ به زمین زده شد.
کلنگ احداث خانه بهداشت روستای پلنگی به زمین زده شد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و مطلوب به مردم، بیان کرد: روستای پلنگی از روستاهای قمر آدرناگ است که تاکنون خود روستا فاقد خانه بهداشت بوده است.
 
وی افزود: در بازنگری‌های راه‌اندازی چندین باب خانه بهداشت مصوب و در دستور کار قرار گرفت که روستای پلنگی یکی از روستاهایی است که خانه بهداشت در آن احداث می‌شود که این خانه بیش هزار نفر را تحت پوشش مراقبت‌های بهداشتی قرار خواهد داد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران عنوان کرد: خداوند را شاکریم که توانستیم اعتماد خیرین را جهت مشارکت‌درساخت پروژه‌های بهداشتی جلب نماییم.
 
کرد تمینی ادامه داد: این خانه بهداشت با زیر بنای ۹۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط خیر نیک‌اندیش حسن حاجی محمدی احداث خواهد شد.
 
وی گفت: ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های رابط خیر این پروژه از جوانان فعال در امر مشارکت‌های مردمی که جهت ساخت یک باب خانه بهداشت و یک واحد مرکز خدمات جامع سلامت از سوی خیرین اعلام آمادگی نموده‌اند که شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت باشیم.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcepp8zwjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما