تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

ایرانشهر برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود  

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: از توان حداکثری در ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ در این منطقه استفاده شود.  
ایرانشهر برای نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود   
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان ایرانشهر برگزار شده که قرار بر این است که کلیه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر ضمن پرهیز از اقدامات موازی برنامه‌های خود را با رعایت اصل خلاقیت، نوآوری و همگرایی به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.
 
 وی افزود: رؤسای کارگروه‌های ۱۰گانه جلسات خود را به‌صورت مدون برگزار کرده و گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه اعلام کنند.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بازیدهای مستمر از امکانات رفاهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های بین‌راهی و جایگاه‌های سوخت داشته باشند و با حساسیت ویژه این مورد را پیگیری کنند.
 
 وی اضافه کرد: اداره میراث‌فرهنگی ایرانشهر با کمک شهرداری نسبت به ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی از توانمندی‌های شهرستان در مبادی ورودی شهرهای ایرانشهر و بزمان اقدام کنند.
 
 فرماندار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: آموزش‌وپرورش شهرستان ضمن برنامه‌ریزی اسکان مسافرین عزیز نوروزی نسبت به نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی مراکز اسکان در سطح شهر اقدام کند.
 
 وی اظهار کرد: شهرداری و میراث‌فرهنگی نسبت به بازگشایی قلعه ناصری در این ایام و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به مسافران نوروزی اقدام کنند.
 
 جهان‌دیده عنوان کرد: برای ایجاد فضای نشاط و همدلی در جامعه برنامه‌های فرهنگی، جشنواره‌ها و جنگ‌های شادی در دستور کار ادارات و دستگاهی فرهنگی قرار گیرد.
 
 وی خاطرنشان کرد: نوروز گاه ورودی شهر، فضای اقامتی و رفاهی بوستان نماز و قلعه ناصری و پارک بانوان جهت رعایت حال مسافرین نوروزی تجهیز و مناسب سازی شود.
 
 فرماندار ایرانشهر عنوان کرد: شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر نسبت به رفع نقص نمازخانه‌ها و سرویس‌های سطح شهر و خصوصاً سرویس بهداشتی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اقدام کنند.
 
 وی گفت: جهت رعایت حال مسافرین نوروزی تعداد دو جایگاه سوخت به مسافرین اختصاص‌یافته و اطلاع‌رسانی کافی با نصب بنر انجام شود.
 
 فرماندار شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: بخشداران جلسات ستاد خدمات سفر نوروز بخش مربوطه را برگزار و برنامه‌ریزی لازم در این مورد را داشته باشند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcg3u9q7ak93q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما