تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:

استقبال ۴۵۲ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان از مرحله دوم فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی یک‌ماهه اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.
استقبال ۴۵۲ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان از مرحله دوم فجرانه
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، خلیل احمد سلامی در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام سجادی امام‌جمعه موقت زاهدان با قدردانی از موضع وی در نمازجمعه دهم فروردین زاهدان نسبت به تأثیر مثبت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: این طرح باهدف ارتقای وضعیت سبد معیشت خانوار و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله دوم طرح فجرانه که از ۱۷ اسفند سال گذشته شروع و تا ۱۷ فروردین امسال ادامه داشت، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار با مجموع ۵۳۸ هزار و ۷۹۸ تراکنش از فروشگاه‌های عامل طرح در استان خرید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گردش مالی مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان بیش از ۳۷۴ میلیارد تومان بود.

سلامی گفت: با اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله سوم این طرح از بیستم فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه‌دار خواهد بود.

وی یادآور شد: بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ فروشگاه در سیستان و بلوچستان متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و این امکان برای فروشگاه‌هایی که توانایی عرضه ۱۱ قلم کالای مشمول این طرح را دارند، فراهم است تا به جمع فروشگاه‌های عامل بپیوندند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcdzj0fzyt09f6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما