تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان:

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی، نیروی زمینی این قهرمانان همانند سایر هم‌رزمان خود سپاه پاسداران نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مردمی در اوج قدرت قرار دارند.
ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، سرتیپ دوم عادل حیدری در مراسم رژه ۲۹ فروردین‌ماه بیان کرد: با رژه نیروهای مسلح و رونمایی از تجهیزات به روز به ملت ایران و هم استانی‌ها می‌خواهیم نشان دهیم ارتش در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: ما نشان دهیم که ارتش سرافراز جمهوری اسلامی، نیروی زمینی این قهرمانان در اوج قدرت قرار دارند ارتش همانند سایر هم‌رزمان خود سپاه پاسداران نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مردمی آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام، انقلاب و رهبری هستند.

 فرمانده لشکر ۸۸ زرهی استان تصریح کرد: دشمن باید بداند علاوه بر تجهیزات به‌روز شده و فناوری‌های نوین که غالباً بومی هست و به دست توانمند جوانان فرزندان این انقلاب آماده شده است.

وی در پایان افزود: ارتش ما امروز از لحاظ نیروی انسانی، از لحاظ تعهد تخصص ولایت‌مداری و پا در رکابی در رکاب ولی‌فقیه آماده جان‌فشانی هستند و کوچک‌ترین تهدید را با سخت‌ترین پاسخ‌ها را می‌دهیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgn79quak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما