تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان:

۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه اردوگاه اسکان اضطراری در جنوب سیستان و بلوچستان برای مردم سیل‌زده راه‌اندازی شد.
۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
محمدمهدی سجادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: از روز گذشته و با شروع بارش‌ها در مرکز و جنوب استان از جمله شهرستان زرآباد، ۴۰ تیم عملیاتی از سراسر استان آماده‌باش شدند و کارهای امدادرسانی را انجام دادند.

وی افزود: باتوجه‌به سطح بالای بارندگی‌ها، امکان دقیق ارزیابی آمارها ممکن نیست؛ اما از ساعاتی قبل ارزیابی مختصری از شهرستان‌های زرآباد و کنارک انجام شده است؛ اما از فردا صبح، ارزیابی کلی در استان آغاز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است و بیشترین موارد ریزش آب بوده که هماهنگی‌های لازم دراین‌خصوص در حال انجام‌شدن است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: ۱۲۰ امدادگر از استان فارس و یزد به استان اعزام شدند و کارهای لازم را انجام می‌دهند.

سجادی با اشاره به اینکه بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان در کنارک فرود آمده و در حال انجام کارهای امدادی است، خاطرنشان کرد: حدود ساعاتی پیش یک مادر باردار توسط بالگردهای هلال‌احمر تحویل مراکز بهداشت اورژانس کنارک شد.

وی در پایان از مردم خواست تا از رفتن به بستر رودخانه‌ها جلوگیری کنند؛ چراکه به‌شدت خطرناک است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdchm6nz623n-id.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما