تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۸
نماینده اسبق مردم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسداران از مردمی‌ترین نیروهای نظامی دنیا است

نماینده اسبق مردم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردمی‌ترین نیروهای نظامی دنیا و بزرگ‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.
سپاه پاسداران از مردمی‌ترین نیروهای نظامی دنیا است
احمدعلی کیخا در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و اصول متعدد آن از ابتدای انقلاب شکل‌گرفته است .
 
 وی افزود: وظیفه سپاه پاسداران هم حفظ ارزشمند نظام و پاسداری از انقلاب اسلامی در مقابل همه حوادثی که دشمنان انقلاب ایجاد کرده‌اند، چه توسط عناصر داخلی و چه خارجی و یا جنگ تحمیلی که از طریق صدام هشت سال بر ما تحمیل کردند است که خوشبختانه سپاه به‌صورت خط مقدم بسیار خوب عمل کرده است.
 
 این نماینده اسبق مردم حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اکنون ایران اسلامی تبدیل شده است به یک قدرت برتر منطقه‌ای و حرف برای گفتن در دنیا داریم و در عملیات وعده صادق هم آن را ثابت کردیم از نظر ظهور، پیشی بر جامعه جهانی پیدا کرده.
 
 وی در ادامه یادآور شد: ایران تنها کشوری است که در مقابل ظلم و ستم صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و مسلمان ایستاد، همه شبکه‌های بین‌المللی گزارش می‌دهند که نه‌تنها مردم کشور بلکه همه دنیا از سپاه تقدیر کردند برای عملیاتی که انجام دادند، کسی فکر نمی‌کرد که هیچ‌کس توانایی ایستادگی در مقابل این رژیم را داشته باشد؛ اما ایران اسلامی در مقابل آنها ایستاد و ثابت کرد که برای دفاع از مظلومین کم نخواهد گذاشت و قدرت خودش را هم به نمایش گذاشت.
 
احمدعلی کیخا تشریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کل کشورهای حوزه خاورمیانه به دنبال دفاع از مظلومین و کسانی که مورد ظلم و واقع می‌شوند است و در مقابلشان می‌ایستند، همچنین عراق، سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و بقیه کشورهای جبهه مقاومت با تفکر سپاه انقلاب خودشان به‌صورت مستقل در بلاد خود مقابل ظلم می‌ایستند و از مظلومین دفاع می‌کنند، از نظر بنده یکی دستاوردهای بزرگ انقلاب در حقیقت خلق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
وی اظهار کرد: از تهدیدات طبیعی که علیه ملت ایران بوده وقایعی مثل سیل، زلزله و حتی خشکسالی بوده است که خوشبختانه تفکر خدمت به مردم غالب بوده و دفاع از مردم که تحت شرایط سختی قرار می‌گیرند مخصوصاً در استان ما که در این چند سال اخیر در واقع گرفتار سیلاب‌ها و خشکسالی‌هایی شده‌اند رخ‌داده و فرزندان ملت در سپاه انقلاب اسلامی با حرکت‌های جهادی و اقدام به‌موقع جلوی خیلی از خسارات را گرفته و به کمک مردم مجدد بازسازی کردند و چه در غرب کشور به مردم زلزله‌زده و چه قسمت‌هایی که سیلاب داشتیم سپاه خوش درخشید.
 
  وی ادامه داد: از منظر تأمین امنیت اقتصادی هم بنده شخصاً معتقد هستم که کم‌کاری که در دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های گذشته وجود داشت و ترک فعل‌هایی که برخی وزارتخانه‌ها و مدیران داشتند معمولاً باعث زحمتی برای مردم در زمینه افزایش قیمت‌ها و کاهش تولید شد و باز هم فرزندان نظام این مملکت توانستند بحران‌های ناشی از کمبودها را مدیریت کنند و هم در کنار دستگاه اجرایی دست به کارهایی بزنند که خیلی از مدیران فکر می‌کردند اجرایی نیست.
 
  نماینده اسبق مردم حوزه سیستان در مجلس اذعان کرد: بنده زمانی که در وزارت جهاد کشاورزی بودم تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت جهاد و سپاه و بسیج مستضعفین امضا شد، رسالت و مأموریت بسیج و سپاه هم مأموریتشان کمک به دولت در طرح‌های عمرانی و مشکل‌گشایی از روستاییان و کشاورزان و هم بسیج‌شدن فرزندان انقلابی برای حل مشکلات بود و از طرفی دیگر مأموریت جهاد کشاورزی خدمت‌رسانی به این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف برای کشاورزان و روستاییان است.
 
 وی افزود: اگر جهاد کشاورزی که همان جهاد سازندگی سابق است و سپاه انقلاب باز هم با همان روحیه مانند زمان جنگ همه ظرفیت‌های خود را به کار گیرند و مانند دو بال شوند، بی‌شک می‌توانیم در حوزه اقتصادی مخصوصاً سال جاری که مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم بیان کردند از طریق سپاه و سازمان بسیج مستضعفین و سایر ارگان‌های وابسته به سپاه زمینه مشارکت حداکثری مردم را در جهش تولید در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.
 
 کیخا خاطرنشان کرد: این دو ارگان این را در عمل هم به اثبات رسانده‌اند و مسئولین اجرایی باید به بهترین شکل استفاده کنند.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgw79q7ak93w4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما