تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان:

اقدام ایران در مقابل رژیم غاصب صهیونیست پاسخ بود نه حمله

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: اقدام اخیر ایران در موشک باران اسرائیل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.
اقدام ایران در مقابل رژیم غاصب صهیونیست پاسخ بود نه حمله
میثم لکزایی در گفتگو با خبرنگار ایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: حمله پهبادی ایران به اسرائیل بسیار به موقع و لازم بود و در جایگاه یک ایرانی احساس غرورو رضایت مندی خود را اعلام می‌کنم، البته که این اقدام ایران در مقابل اسرائیل پاسخ بود نه حمله و بسیار بجا و به موقع صورت گرفت.

وی افزود: عملیات مقتدرانه و بی‌سابقه موشکی و پهبادی سپاه پاسداران چشم دشمنان انقلاب را در بهت و وحشت فرو برد، این هدیه آسمان که وعده صادق نام داشت زیباترین لبخندها را بر لبان زنان و کودکان غزه نشاند

مدیرکل نوسازی مدارس یادآورشد: صدای شادی مردم عراق زمانی که موشک‌های ایرانی از آسمانشان عبور می‌کرد و پایگاه‌های رژیم غاصب صهیونیست را مورد هدف قرار می‌داد از لذت بخش ترین صداها بود.

وی تصریح کرد: صدای شکستن استخوان‌های دولت کودک کش اسرائیل قلوب مردم کشورهای عراق، سوریه، لبنان و غزه را شاد کرد، هزاران تبریک به سپاه و ارتش ایران چون واقعاً وقتش بود که ایران تو دهنی محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکا بزند.

  لکزایی خاطرنشان کرد: وقتی به تمامیت ارضی ایران تعارض شده بود باید پاسخ می‌دادیم و حتی نظر بنده این است که خیلی قبل‌تر باید پاسخ می‌دادیم و حامل پیامی برای کشورهای دنیا که ظالم و زورگو باشیم، و این هم برای کشورهای که پایبند قانون نیستند و هم کشورهای که آن ها را همراهی می کنند، هم درس بود و هم بیان.

وی افزود: رژیم جعلی پوشالی توان مقابله با ایران اسلامی و این پاسخ به خاطر حاج قاسم و زاهدی‌هایی که برای مردم و کشور ایران بسیار حائز اهمیت بودند ضروری بود، اسرائیل با همدستی آمریکاجنایتکار باید پاسخگوی خون‌هایی که از مسلمانان بی‌گناه ریخته است باشد و همچنین باید بداند نتیجه تعرض به کشور جمهوری اسلامی ایران پاسخی جدی و غیر قابل انکار است و بزرگ مردان ایران هرگونه تعرض و اقدام نابخردانه علیه کشور را به شدت پاسخگو خواهد بود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdkj0fsyt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما