تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
 مدیر آموزش‌وپرورش دلگان گفت: کارکنان مدرسه‌ای در این شهرستان اقدام به پاره‌کردن قسمتی از شلوار دانش‌آموزان با قیچی به دلیل استفاده از لباس نامتعارف کرده بودند که به طور حتم پیگیری و با خاطیان برخورد خواهد شد.
برخورد با خاطیان قیچی‌کردن لباس دانش‌آموزان در دلگان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از آموزش‌وپرورش دلگان، رضا سابکی با اشاره به اینکه کارکنان مدرسه‌ای در شهرستان دلگان اقدام به پاره‌کردن قسمتی از شلوار دانش‌آموزان با قیچی به دلیل استفاده از لباس نامتعارف کرده بودند، بیان کرد: علاوه بر محکوم‌کردن اقدام یادشده، آن را مغایر باکرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
 
 مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش‌وپرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
 
 سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیای اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
 
 وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم‌وتربیت، به‌ویژه اولیای محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش‌وپرورش برسانند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjhoeviuqemtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما