تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۸
اعلام خبر ازدواج تیام بصیر تهیه کننده 'بفرمائید شام' و امید خلیلی در شبکه من و تو، پشت پرده هدایت محتوایی این برنامه را افشا کرد.
بفرمائید شام را دو همجنس باز می سازند/عکس
به گزارش عصر هامون، چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر گردید:" درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، باید به شما دوستان ی...ه خبری رو بدم، من و تیام تونستیم تو لندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.


من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم، واقعاً خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم. بدرود"



این اظهار نظر فرد یاد شده نشان می دهد روابطی مشابه این ارتباط غیر انسانی و حیوانی در شبکه یاد شده همچنان جریان داشته و اغلب کسانی که در این مجموعه شیطانی مشغول به کار هستند دارای گرایش های بیمارگونه جنسی و اخلاقی می باشند.


این امر البته تا حد بسیار قابل ملاحظه ای طبیعی به نظر می رسد، چرا که افرادی با گرایش های صحیح انسانی اصولاً نمی توانند در پازل رسانه ای صهیونیست هایی که، دشمنی با مردم ایران را در دستور کار خود قرار داده اند، به همکاری های مشترک و بسیطی از این دست بپردازند.


تلویزیون یاد شده به طور کلی مروج یک نوع خاص از لیبرالیسم رادیکال است که در بسیاری از کشورهای اروپایی این نوع از نگرش و رفتار اجتماعی نیز غیر قابل تحمل به شمار آمده و مورد برخوردهای قانونی و پلیسی قرار می گیرد.


پیامبر اکرم(ص) فرمود: «خداوند هفت طائفه را در بالاتر از آسمان های هفت گانه، لعن فرموده و از رحمت واسعه خود دور نموده است. پس یکى از آنها را سه مرتبه لعن فرموده… ملعون است، ملعون است، ملعون است، هر که عمل قوم لوط را انجام دهد.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdca.enek49ni05k14.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما