تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲
بخشدار زرآباد گفت: با احداث پایگاهای اورژانس جاده ای در محدوده زرآباد هر ۵۰ کیلومتر یک پایگاه استقرار خواهد یافت.
آغاز عملیات ساخت پنج پروژه بهداشتی درمانی در بخش زرآباد کنارک
آغاز عملیات ساخت پنج پروژه بهداشتی درمانی در بخش زرآباد کنارک
به گزارش عصر هامون، مجتبی شجاعی اظهار داشت: سه پایگاه اورژانس جاده ای در پنج کیلومتری ورودی زرآباد، دوراهی محور زرآباد-بندر شهید رضایی در روستای کلات و در روستای سندسر در حال ساخت است.
وی افزود: همچنین دو خانه بهداشت در روستاهای سندسر و احمد آباد بخش زرآباد نیز در حال ساخت می باشند.
بخشدار زرآباد گفت: عملیات ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستای تنبلان به اتمام رسیده و در مرحله تجهیز توسط مرکز بهداشت شهرستان کنارک می باشد،که امیدواریم تا پایان ماه جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
شجاعی با اعلام اینکه هم اکنون ۳ ماما و۲ کاردان بهداشت محیط در این بخش مشغول فعالیت می باشند گفت: با شروع به کار این مرکز بهداشت و استقرار پزشک، ماما، تکنسین بهداشت محیط و نیروهای آزمایشگاهی مورد نیاز، مردم این روستا و روستاهای اطراف آن می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی بهرمند شوند.
وی با موجود بودن دو مرکز تسهیلات زایمان در زرآباد گفت:یک مرکز تسهیلات زایمان در روستای سورو و دیگری در شهر زرآباد مشغول خدمت رسانی به همشهریان می باشند.
مجتبی شجاعی با اعلام راه اندازی مرکز دندانپزشکی زرآباد تا پایان ماه جاری افزود: مرکز دندانپزشکی زرآباد آماده بهره برداری است و با نصب یونولیت دندانپزشکی تا پایان ماه جاری راه اندازی خواهد شد،همچنین یک دندانپزشک بومی نیز به صورت پاره وقت در مرکز دندانپزشکی زرآباد مستقر خواهد شد.
وی بیان کرد: زرآباد از امکانات آزمایشگاهی، تسهیلات زایمانی، واحدهای مختلف بهداشتی درمانی، درمانگاه و پزشک خصوصی و داروخانه برخوردار است.
شجاعی خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت شهرستان کنارک نیز در حال پیگیری مرکز بینایی سنجی در زرآباد می باشد.
وی در پایان با تشکر از کارکنان حوزه بهداشت بخش زرآباد و فرماندار شهرستان کنارک،از عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در توسعه فضاهای بهداشتی درمناطق محروم استان و این بخش تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxmdj.w6djtagiiw.html
منبع : طلوع کنارک
نام شما
آدرس ايميل شما