تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بکارگیری نیروهای جوان، فرهیخته، دانشگاهیان و پژوهشگران در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های کلیدی و اساسی ما در مرکز تحقیقات استراتژیک است
بکارگیری نیروهای نخبه و جوان؛ کلیدی‌ترین برنامه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع
بکارگیری نیروهای نخبه و جوان؛ کلیدی‌ترین برنامه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع
به گزارش عصر هامون،"علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وظیفه اصلی مرکز تحقیقات استراتژیک اظهار داشت: انجام پژوهش‌ها درباره حوزه‌های مختلف و سیاست‌های کلی نظام از اصلی‌ترین وظایف ما در این مرکز است.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس قانون اساسی، این مجمع به عنوان بازوی مشورتی "مقام معظم رهبری" در اتخاذ سیاست‌های کلی بوده و در ابلاغ سیاست‌ها به قوای سه‌گانه نقش ویژه‌ای دارد.

ولایتی با ابراز امیدواری برای تحقق خواسته‌های معظم‌له در امر پژوهش خاطرنشان کرد: مطالبات رهبرمعظم انقلاب و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قطعا با انجام کارهای پژوهشی در راستای پیگیری سیاست‌های کلی نظام محقق می‌شود.

وی عوامل موثر در تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در استفاده از نیروهای جوان دانست و افزود: به کارگیری نیروهای نخبه و صاحب فکر و اندیشه در حوزه‌های مختلف از جمله عوامل تاثیرگذاری هستند که می‌توانند ما را در مسیر پیش‌رو در امر پژوهش به بهترین شکل ممکن یاری رساند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی خود برای این مرکز گفت: پیش از هر چیز باید به بررسی امکانات موجود در این مرکز بپردازیم و البته تلاش داریم تا گام‌های مثبتی را در جهت‌های مورد نیاز و شکل‌دهی پژوهش‌ها و سیاست‌های کلی که از سوی "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" در دوره ریاستش بر مرکز تحقیقات استراتژیک انجام شده، برداریم.

ولایتی خاطرنشان کرد: بکارگیری نیروهای جوان، فرهیخته، دانشگاهیان و پژوهشگران در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های کلیدی و اساسی ما در مرکز تحقیقات استراتژیک است تا متناسب با امکانات و بضاعت‌هایی که در اختیار داریم علاوه بر افزایش امکانات با تمرکز بر فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف گام‌های مثبت و اساسی برداریم.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdccieq0.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما